Så flott det gikk fintDet gikk strålende, storebror storkoste seg, lillebror sov gjennom hele greia og jeg som fryktet en hylende lillebror. Trøtt storebror som sovnet i bilen på vei hjem og som jeg håååååper (men tviler) på sovner greit i kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott det gikk fintDet gikk strålende, storebror storkoste seg, lillebror sov gjennom hele greia og jeg som fryktet en hylende lillebror. Trøtt storebror som sovnet i bilen på vei hjem og som jeg håååååper (men tviler) på sovner greit i kveld![]()
Må få noe å søke på først , håper det snart kommer noen jobbetTrist.
Håper du snart finner noe annet
Tidlig våken her også men gadd ikke stå oppTidlig. Tidlig morgen.
Alle andre sover.
Jeg teller på knappene om jeg skal stå og og få tatt kjøkkenet.
Men lillesøster som ligger inntil ryggen min våkner muligens om jeg blir borte. Og bør få søvnen sin. Jeg får heller stå opp og være effektiv så snart hun våkner. Lettere å ta kjøkkenet om hun sover rett nok, men....
Det hadde vi jaHåper dere fikk en super feiring![]()
God morgen thalizGod morgen![]()
God morgenGod morgen alle sammen
En stk skolegutt klar for 5.klasse , hvor ble tiden av
Good morning sunshineGod morgen![]()
Trist med den siste dagenJobb i morgen , min siste dag![]()
Du ventet til lillesøster våknet?Tidlig. Tidlig morgen.
Alle andre sover.
Jeg teller på knappene om jeg skal stå og og få tatt kjøkkenet.
Men lillesøster som ligger inntil ryggen min våkner muligens om jeg blir borte. Og bør få søvnen sin. Jeg får heller stå opp og være effektiv så snart hun våkner. Lettere å ta kjøkkenet om hun sover rett nok, men....
Sto ikke opp før for litt over en time siden jeg hellerTidlig våken her også men gadd ikke stå opp
Da krysser jeg fingre for idagJada, vi var en gruppe på 4 stk, jeg med en av de minste magene men termin først![]()
Jaja uansett ble det veldig generelt, også skal vi stikke oss kjempe mye før legetime imorgen hvor vi muligens får diagnose.
Fått tak i mange babybokser dahihi!
Ja, samtidig med at storebror kom og sa at pusten hans ikke virker som den skalDu ventet til lillesøster våknet?
Så fint det varJa, skal nok få kjøpt den i str 62!![]()
Fikk rabatt kupong og kupong på en body gratis fra kappahl så kjøpte dette settet til 74 kr i str 56 ❤
Vis vedlegget 191800
Hektisk uke!Hmm. Min plan.
Tirsdag, handle og rydde kjøkkenet
Onsdag plukke rips. Meget trolig bare fryse den. Og rydde hus.
Torsdag bake kake og koke gele og vaske huset
Fredag pynte kake før selskapet. Det er bursdag.
Sleng på en, tradisjonen tro, syk ektemann, og en svigermor på besøk, er det travel nok uke.
(har handlet, kjøkkenet gjenstår det mye på enda. Tenkt å ta når ungene er i seng)
Så kommer femåringen og sier at nabojenta og familien skal på badestranden i morgen, og det vil hun også.
Jeg har ikke vært på strand i sommer i det hele tatt. Jeg har veldig lyst.
Vi har ti busker med rips. Jeg skal ikke plukke alle. Men nå er det opphold
Og bæra er meget. Meget moden.
Huset er rotete.
Og fredag er det bursdag.
Gubben gikk opp halv 10. Da var det ikke håp lengre og han sa seg sammen med henne. Da sovna hunHaha fort gjort
Har hun sovnet?
JaaWeee, så flink hun er!![]()
Travel kveldBikkja maser om tur, U skriker og ikke vil sove, frøkna holder seg ikke i seng
God morgen kenguGod morgen thaliz