Ser snn utHåper vi vinner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser snn utHåper vi vinner![]()
Barna kan absolutt hjelpe. Reelt ikke så mye hjelp i mellomste. Litt i eldstemann (også må jeg ha hjelp av noen til å passe yngste)Jobben er da å få plukket og renset, kan barna hjelpe med plukkingen da?
Svært urolig frøken ikveld. Opp og ned den trappa til ei som står i senga.. Trolig halvsovebde egentlig
Edit: ser jeg quota ditt innlegg uten å vite dethahaha
Jobb i morgen , min siste dag![]()
God kveldGod kveld
Nå nærmer det seg virkelig!
Alt tar tid. Jeg starter prosjekt ryddig leilighet hver eneste dag. Går som regel til sengs med et enda mer rotete resultat.Barna kan absolutt hjelpe. Reelt ikke så mye hjelp i mellomste. Litt i eldstemann (også må jeg ha hjelp av noen til å passe yngste)
Greia er at jeg vet at selv om vi langt fra plukker alt så er det et par timer , minst. Helst burde jeg plukket i tre-fire timer men det kommer jeg ikke til å gidde
Også er det huset.
Lillemor våknet og jeg gikk ned til henne. Og sovnet. Og er sendt i seng etter tannpuss
Kjøkkenet må fortsatt ryddes. Så må resten av huset
Og DET tar tid det....
Uff, ikke bare bare med mye nytt og andre omgivelser :/ Håper du får deg en god natt søvnGubben gikk opp halv 10. Da var hun ikke til å roe ned lengre uten å legge seg med henne. Påtur selv. Utslitt idag![]()
Får slappe av... til helga kanskje? Frihelg før jeg begynner 100% i jobb
Ja. Jeg har hjelp i svigermor.Alt tar tid. Jeg starter prosjekt ryddig leilighet hver eneste dag. Går som regel til sengs med et enda mer rotete resultat.
Du har vel litt hjelp i svigermor som er på besøk?
Håper jeg også snartSå kjiptHåper det dukker opp noe annet for deg
![]()
Trist.Jobb i morgen , min siste dag![]()
Det var nok lurtSatt og tenkte i bilen på vei inn i dag.
Hva vil skje dersom frøkna forteller i barnehagen at mamma gråt og politiet kom i går kveld?
Jeg fortalt hele historien til hennes ped. leder så hun kan informere slik at det ikke vil skje noen misforståelser og man gjør seg tanker som ikke er sanne
Håper dere fikk en super feiringHjemme fra bytur med Kb
Nå 30 min hvile før vi ska plukke opp barn og dra på leos
Siste feiring for kb !
Lykke til med opprydning etter mannfolketGod ettermiddag alle sammen. Hva har dere gjort i dag? Vi har vært på helsestasjonen. Nå må det ryddes litt hus, mannen har nemlig stelt hjemme i fire dager. ( dvs ikke gjort så gruelig mye)
Så deilig daDet går veldig greit.
Han finner seg veldig godt tilrette![]()
Weee, så flink hun er!Ææææh!! Lille frøkna løp tverss over gulvetetter å ha dansa litt til Markus og Martinius løp hun avgårde.
Jeg ville skrevet "bursdags" partySpørsmål.. Skal lage skrive på innbydelsene jeg kjøpte på Nille nå, men skjønner ikke hva de mener man skal starte den øverste linja med og så kommer "party!"
Altså det blir rart å skrive "Hei Nille" party!Vis vedlegget 191796