Skravletråd August 2016

Jobben er da å få plukket og renset, kan barna hjelpe med plukkingen da?
Barna kan absolutt hjelpe. Reelt ikke så mye hjelp i mellomste. Litt i eldstemann (også må jeg ha hjelp av noen til å passe yngste)

Greia er at jeg vet at selv om vi langt fra plukker alt så er det et par timer , minst. Helst burde jeg plukket i tre-fire timer men det kommer jeg ikke til å gidde

Også er det huset.

Lillemor våknet og jeg gikk ned til henne. Og sovnet. Og er sendt i seng etter tannpuss
Kjøkkenet må fortsatt ryddes. Så må resten av huset
Og DET tar tid det....

Barna kan absolutt hjelpe. Reelt ikke så mye hjelp i mellomste. Litt i eldstemann (også må jeg ha hjelp av noen til å passe yngste)

Greia er at jeg vet at selv om vi langt fra plukker alt så er det et par timer , minst. Helst burde jeg plukket i tre-fire timer men det kommer jeg ikke til å gidde

Også er det huset.

Lillemor våknet og jeg gikk ned til henne. Og sovnet. Og er sendt i seng etter tannpuss
Kjøkkenet må fortsatt ryddes. Så må resten av huset
Og DET tar tid det....
Alt tar tid. Jeg starter prosjekt ryddig leilighet hver eneste dag. Går som regel til sengs med et enda mer rotete resultat.

Du har vel litt hjelp i svigermor som er på besøk?

Gubben gikk opp halv 10. Da var hun ikke til å roe ned lengre uten å legge seg med henne. Påtur selv. Utslitt idag :p

Får slappe av... til helga kanskje? Frihelg før jeg begynner 100% i jobb
Uff, ikke bare bare med mye nytt og andre omgivelser :/ Håper du får deg en god natt søvn :)
Og ikke stress med nestet :) Tenk også på deg selv før du starter 100% ;)

Alt tar tid. Jeg starter prosjekt ryddig leilighet hver eneste dag. Går som regel til sengs med et enda mer rotete resultat.

Du har vel litt hjelp i svigermor som er på besøk?
Ja. Jeg har hjelp i svigermor.
Tross alt så har jeg jo det da.

Tidlig. Tidlig morgen.

Alle andre sover.
Jeg teller på knappene om jeg skal stå og og få tatt kjøkkenet.
Men lillesøster som ligger inntil ryggen min våkner muligens om jeg blir borte. Og bør få søvnen sin. Jeg får heller stå opp og være effektiv så snart hun våkner. Lettere å ta kjøkkenet om hun sover rett nok, men....

Satt og tenkte i bilen på vei inn i dag.
Hva vil skje dersom frøkna forteller i barnehagen at mamma gråt og politiet kom i går kveld?
Jeg fortalt hele historien til hennes ped. leder så hun kan informere slik at det ikke vil skje noen misforståelser og man gjør seg tanker som ikke er sanne
Det var nok lurt:) vet aldri hva barna forteller..

God ettermiddag alle sammen. Hva har dere gjort i dag? Vi har vært på helsestasjonen. Nå må det ryddes litt hus, mannen har nemlig stelt hjemme i fire dager. ( dvs ikke gjort så gruelig mye :P )
Lykke til med opprydning etter mannfolket:P

Back
Topp