Så deilig daGod morgenvåkna før frøkna gitt. Så lå man her da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daGod morgenvåkna før frøkna gitt. Så lå man her da
![]()
God morgenGod morgen damer, da skal jeg snart til Karlstad og spesialister ang svangerskapsdiabetes, satser på også få hentet noen babybokser og kjøpt sykkelbremser på biltema først.
Greit å få ordnet slike ting samtidig![]()
God morgen SaraGod morgen.
Her har vi vært våken en liten stund og kommet oss på badet. Storebror har vært på do og ruslet inn til bestemor, mellomste sover enda.
Jeg får ta og fullføre morgenstellet på lillemor, det er bare så deilig for oss begge når hun leker naken på badegulvet og jeg bare sakte våkner litt.
God morgen
Kos deg på trilletur
Det duger
Vi hsr alfri brukt regntøy i bhg
Lykke tilDa var det snart avgårde for andre dag med tilvenning i barnehage
God morgenGod morgen![]()
Ja har hatt en ganske fin morgendet blir virkelig spennende, trur han kommer til å kose seg masse da han blir helt i hundre når han treffer andre småbarn
![]()
Denne bare MÅ lillebror ha etterhvert
![]()
Takk. Halv 1 er startskuddet for bhgOiMasse lykke til i dag
![]()
Så spennendeTakk. Halv 1 er startskuddet for bhg![]()
Jepp her ogJa de må jeg jo huske å merke også, han er jo så flink til å rote de bort fra før Haha
Vi har støvler til vår jente. Hun går da. Gjør din? Vi kjøpe veldig lette støvler så de skulle være enklere å gå medTakk for det, jeg er klar til å gå men det er vist en som var virkelig trøtt i dag for han har ikke våknet av luren sin ennå![]()
Så bramen hva anbefaler man på føttene når det er vått ute når de er så små da? Ser for meg at støvler bare blir i veien. Men har vanntette "fotposer" og så har han fått sko som han går med ute når det ikke egner seg med sokker.
Jøss mye barn jaJa. 3 avd totalt med 88 barn i bhg. Vår har 32 barn. Men det fordelt på to rom. 1 til 3 åringer. Og 4 til 6 åringene. Men de er sammem store deler av dagen
Han går eller?Takk for det, jeg er klar til å gå men det er vist en som var virkelig trøtt i dag for han har ikke våknet av luren sin ennå
Så bramen hva anbefaler man på føttene når det er vått ute når de er så små da? Ser for meg at støvler bare blir i veien. Men har vanntette "fotposer" og så har han fått sko som han går med ute når det ikke egner seg med sokker.
JaSå spennende![]()
Godt det snart er permisjonstidGod dag damerKjenner at jeg absolutt ikke er 100% tilstede på jobb om dagen
Når det bare er 9 dager til permisjon
Tenker på alt jeg skal gjøre osv
![]()
Håper alle får en fin dag!
Lykke til i dagTakk. Halv 1 er startskuddet for bhg![]()
Ikke lenge igjen til permisjon detGod dag damerKjenner at jeg absolutt ikke er 100% tilstede på jobb om dagen
Når det bare er 9 dager til permisjon
Tenker på alt jeg skal gjøre osv
Håper alle får en fin dag!