Hva skal du strikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du strikke?
Herregud! Sender deg en god klem. Hadde nok gjort akkurat det samme selv! Godt hun kom tilbake!Hun gikk ut kl 18:05, vi var ute for å hente henne inn kl 18:25 og hun var borte.
Lette over alt, ringte på hos naboer, lette mer på tenkelige og utenkelige steder.
Ringte politiet til slutt.
Kl 19:45 var de kommet om man stod og snakket om hvordan man skulle søke etter henne.
Det var mitt barn som var borte, alt går i ett, og brått så bare stod hun der og jeg kollapset på bakken..
Det må ha vært en forferdelig opplevelse å ikke vite hvor hun var. Veldig godt at hun kom tilbake !Frøkna går ut for å leke i 15-20 minutter før legge tid.
Mannen går ut for å se etter henne.
Borte.
Alle leter i 45 minutter før vi ringer politiet.
Naboen flyr rundt, en vanlig politibil og en hundepatrulje kommer.
Mens man planlegger søk, hvordan man skal går frem kommer hun traskende.
Jeg bryter sammen
Hvor hadde hun vært?
Herregud! Sender deg en god klem. Hadde nok gjort akkurat det samme selv! Godt hun kom tilbake!
Hun hadde funnet noen barn å gå inn til.Det må ha vært en forferdelig opplevelse å ikke vite hvor hun var. Veldig godt at hun kom tilbake !
Var ikke så langt møte daTok en times rid, så var vi hjemme. Bra bhg, så spent til imorgen
Klem til degHun hadde funnet noen barn å gå inn til.
Hun pleier ALLTID å komme å si i fra før hun går inn noen sted, men ikke i dag og så var det heller ikke noen av hennes vanlige venner.
Tror aldri jeg har hatt det så jævlig.
Så godt å høreTakk gikk overraskende bra. Ingen funn og alt var bra
![]()
Så kjipt at det er sånnVært på 3je behandling hos kiropraktor idag med lillebror. Ifølge kiropraktoren virker det som om det er i ferd med å løsne litt ihvertfall i bekkenet hans men humøret er fortsatt likt. Like hissig når jeg prøver å legge han i vognen/bilstol/babynest selv om han sover. Skal helst henge på puppen og kan til og med da kave og styre. Får absolutt ingen kvalitetstid med storebror som stakkars nå sitter i ett hjørne i stuen og småleker litt og har så lyst på litt alenetid med mammaen. Får så vondt i mammahjertet:-/. Utrolig slitsomt med lillebror som konstant lager ett leven uten like bare jeg prøver å legge han ned selv i sovende tilstand.
Foreldremøte er koseligFørste foreldremøte ikveld. Og første dag i bhg imorgen. Spent![]()
God morgenGod kveld ! Hvordan har alle det?
Godt hun kom!Hun gikk ut kl 18:05, vi var ute for å hente henne inn kl 18:25 og hun var borte.
Lette over alt, ringte på hos naboer, lette mer på tenkelige og utenkelige steder.
Ringte politiet til slutt.
Kl 19:45 var de kommet om man stod og snakket om hvordan man skulle søke etter henne.
Det var mitt barn som var borte, alt går i ett, og brått så bare stod hun der og jeg kollapset på bakken..
God morgenGod morgenvåkna før frøkna gitt. Så lå man her da
![]()
Grusomt.Hun hadde funnet noen barn å gå inn til.
Hun pleier ALLTID å komme å si i fra før hun går inn noen sted, men ikke i dag og så var det heller ikke noen av hennes vanlige venner.
Ja hehe egentlig. Ligger i senga, har frøkna halveis oppå megGod morgen![]()
Grei tidspunkt å våkne på dette da![]()
Sender deg en stor klem <3Hun hadde funnet noen barn å gå inn til.
God morgen![]()
Grei tidspunkt å våkne på dette da![]()
God morgen.God morgenvåkna før frøkna gitt. Så lå man her da
![]()
God morgenGod morgen.
Her har vi vært våken en liten stund og kommet oss på badet. Storebror har vært på do og ruslet inn til bestemor, mellomste sover enda.
Jeg får ta og fullføre morgenstellet på lillemor, det er bare så deilig for oss begge når hun leker naken på badegulvet og jeg bare sakte våkner litt.