Flinke dere er5 km tur for å fange pokemons med kb
Å 6895 skritt
Håper du føler deg bra idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke dere er5 km tur for å fange pokemons med kb
Å 6895 skritt
He heSkal ikke så mye til å glede mine småtroll
Derfor har vi ikke introdusert Tusenfryd ennå![]()
Det gjør jegFlinke dere er
Håper du føler deg bra idag
Haha I know. Får dra ut å kjøpe ett nytt par senere idagHe he de barna
OK hvor fra? Alltid gøy med pakkerHente noen pakker
Ja. Gleder oss. Tusen takkSå spennende da. Nytt kapittel i livet. Lykke til.![]()
takkKos dere siste dagen hjemme
Så bra daRakk det med god margin ja. Og var lillebror som skulle sjekkes. De fikk ikke tatt hørseltesten på barsel. Så måtte inn nå. Men gikk greit denne gang og fant ingenting
![]()
Hun elsker unger, så tydelig lyst å leke og prate med alle hun ser. Mammaen er veeeeldig klar for bhg start iallefallGod dag. Ja er hun klar for det nå?![]()
JotexOK hvor fra? Alltid gøy med pakkerfått en selv i dag hihi
Håper tilvenning har gått fintSnart avgårde på tilvenning i barnehagen for lille U
Skal bli utrolig deilig å ha de to minste i samme barnehage
God ettermiddagGod morgensiste dag hjemme før barnehagestart.
![]()
Bonusdatter og to nabojenterHe he mye lånebarn altså
Snille svigermorSvigermor kom med med kake så da gikk det fint uten sveler
Ah sånn å forståBonusdatter og to nabojenter![]()
Veldig spennende dag imorgenGod ettermiddag
Stor dag i morgen!
Takk gikk overraskende braLykke til idag![]()
Lillebror har det nok vondt han , når de er låst bak så kaver de ofte med puppen ogsåVært på 3je behandling hos kiropraktor idag med lillebror. Ifølge kiropraktoren virker det som om det er i ferd med å løsne litt ihvertfall i bekkenet hans men humøret er fortsatt likt. Like hissig når jeg prøver å legge han i vognen/bilstol/babynest selv om han sover. Skal helst henge på puppen og kan til og med da kave og styre. Får absolutt ingen kvalitetstid med storebror som stakkars nå sitter i ett hjørne i stuen og småleker litt og har så lyst på litt alenetid med mammaen. Får så vondt i mammahjertet:-/. Utrolig slitsomt med lillebror som konstant lager ett leven uten like bare jeg prøver å legge han ned selv i sovende tilstand.