Skravletråd August 2016

Har hun blitt bedre i løpet av dagen, eller misstenker du det blir en lignende natt igjen i natt?
Det er ikke noe som feiler henne. Hun bare våkner ofte.

Hvordan denne natten blir vet jeg ikke. Normalt legger jeg henne nå. Svigermor kommer i løpet av kort tid så jeg gikk en tur for litt siden så hun sov litt for hun rangler i dag....

Det er ikke noe som feiler henne. Hun bare våkner ofte.

Hvordan denne natten blir vet jeg ikke. Normalt legger jeg henne nå. Svigermor kommer i løpet av kort tid så jeg gikk en tur for litt siden så hun sov litt for hun rangler i dag....
Ønsker deg fremdeles lykke til i natt

Ønsker deg fremdeles lykke til i natt
Frykter det trengs.

To rote-netter og så skal vi rote det til med dette, legge henne etter vi har spist når svogermor kommer. Som skulle vært for et kvarter siden, men...

Glad det et mannens tur å stå opp i morgen, jeg hadde foretrukket å legge henne og heller at jeg spiste senere. Det et pastasalat uansett så at den er kald er... Vel, det et den uansett ;-)

Er det økedøgn?:) eller bare urolig søvn?
Kan ikke tenke meg at det er reelt med økedøgn når hun er 7 mnd og spiser mer og mer fast føde, så det er vel urolige netter

Fikk han sommerlekser?
De fikk et hefte med noen relativt lette oppgaver.
Man skal skrive opp alt (tid) de leser, og de fikk med en tom bok de skal skrive i om hva de har gjort i ferien.

Alt ettersom hvor mye de leser og skriver i den boken kan de få bronse, sølv eller gull.
Han har lest nok til gull, men ikke skrevet et ord enda

De fikk et hefte med noen relativt lette oppgaver.
Man skal skrive opp alt (tid) de leser, og de fikk med en tom bok de skal skrive i om hva de har gjort i ferien.

Alt ettersom hvor mye de leser og skriver i den boken kan de få bronse, sølv eller gull.
Han har lest nok til gull, men ikke skrevet et ord enda
Burde ikke ta lang tid det da :)

Back
Topp