Uff da.Lå stille i 30 min hjemme, ble bra da. Men følte met ikke særlig fin å så fikk vi uventet besøk..
Og skjer det igjen så tar du en tur til legen ikke sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da.Lå stille i 30 min hjemme, ble bra da. Men følte met ikke særlig fin å så fikk vi uventet besøk..
Tror faktisk jeg aldri har laget det.Ja det er kjempegodt men lages sjelden i grunn
Må kjøpe deg flere bukser høres det ut somEr det, sitter og venter på at treningsbuksene mine skal bli tørre etter vask, og skoene som ble kliss våte i skogen i går så tat jeg hunden ut i skogen
Må bruke ekte ferge oppskrift daTror faktisk jeg aldri har laget det.
Burde kanskje prøve en gang
Satser på det ikke skjer igjenUff da.
Venter på 2 i posten, så det ordner seg om et par dager.Må kjøpe deg flere bukser høres det ut som
Selvfølgelig gjøre men det, men dersom det likevel gjøre det så tar du en tur til legen ikke sant?Satser på det ikke skjer igjen![]()
Hvor hr du bestilt fra?Venter på 2 i posten, så det ordner seg om et par dager.
Og jeg må bli flinkere til å sette skoene med skotørkemaskinene på kvelden
Ellers så kan bakepulver brukes i nødstilfelleGaah
Natron hadde vi såklart ikke
Får dra på butikkem å se daom de har det
Bestiller fra ZalandoHvor hr du bestilt fra?
Så braDen gikk veldig fint tiltross for masse regn
Mye bøkerSå braFikk mange gaver tenker jeg
![]()
Ah må ha noen nye jeg ogsåBestiller fra Zalando![]()
Mannn dro,,jeg fikk på meg klær før jeg måtte legge meg igjen.Ellers så kan bakepulver brukes i nødstilfelle
Vi får se daUff da.
NeiDet rr jeg
Du da?
Greit å slutte da jaTusen takkslutta når jeg ble innlagt for luftveisproblemer og fikk infeksjon i kroppen som sannsynligvis utløste en underliggende astma. Da var det ikke verd røyken når jeg knapt fikk puste som det var
Ja finne det ut selv må han, men han må også være klar over mulighetene som finnes daHelt sant. Men så vil ikke jeg mase dahan må nesten finne ut av dette selv når alt kommer til alt
![]()
Jepp....kan da ikke henge her når jeg kjører bilSå det var derfor du helt brått og plutselig forsvant i går kveld