Skravletråd August 2016

Blæ, ene rullekaken ble ikke ok, den andre ble bra. Tror jeg hadde litt mye mel i den første, som gjorde at den brakk når jeg skulle rulle. Jaja!

Har sååå mye å gjøre før det kommer besøk etterpå, at jeg skal bare surfe babyverden litt til før jeg begynner. Hele huset må mer eller mindre ryddes og vaskes, og det er ca 260 kvm boareal :P Er ikke mer enn en uke siden hushjelpen var her, fatter ikke at det går ann. Jaja, rydde og tømme all søppla først, så støvsuge, så vaske over gulvene. Brune steka og legge den i ovnen må jeg også...Når jeg er ferdig der så skal plenen på baksiden klippes (ca 2 mål med plen bak huset og 2 og halv mål foran huset. Tok foran for noen dager siden, så det burde vel taes igjen det også...) også skal jeg høytrykkspyle hunderommet, og male gulvet der hvitt. Regner med det tørker til ikveld, får håpe det ihvertfall :P Må huske å sette alle hundeteppene også til vask.

Tidlig oppe på sykkeltur i dag. Deilig.
Ikke så deilig når jeg kom hjem å nesten besvimye, måtte legge meg rett ned på gulvet.

Neste gang skal jeg spise før trening,,huskr nok vann og ikke presse meg så mye
Ja å så få luft i dekka mine

Tidlig oppe på sykkeltur i dag. Deilig.
Ikke så deilig når jeg kom hjem å nesten besvimye, måtte legge meg rett ned på gulvet.

Neste gang skal jeg spise før trening,,huskr nok vann og ikke presse meg så mye
Ja å så få luft i dekka mine
Deilig med sykkeltur, men så utrolig skummelt.
Godt du kom hjem før det skjedde

Back
Topp