Har vært røykfri selv siden august 2014Takk![]()
Har faktisk hvert lekende lett![]()
Ihvertfall for meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært røykfri selv siden august 2014Takk![]()
Har faktisk hvert lekende lett![]()
Ihvertfall for meg
Vurderer å sykle litt med frøkna selv i dag, men vi får se hva det blir tilKos dere idag
Jeg har planer om å få sendt ut mann og barn ut for å sykle litt.
Snuppa burde få øvd mer men vanskelig for meg å løpe etter![]()
Hvor lang tid bruker du egentlig på et slikt babynest?Får sette meg ned med symaskinen når de andre to i huset legger seg nå straks![]()
Så flink du erHar vært røykfri selv siden august 2014![]()
Kos degFår sette meg ned med symaskinen når de andre to i huset legger seg nå straks![]()
Tipper 6 timer iallefall. To kvelder som oftestHvor lang tid bruker du egentlig på et slikt babynest?
Tusen takkSå flink du er![]()
Will doKos deg![]()
Helt sant. Men så vil ikke jeg mase daFins fortsatt en del andre ting som kan prøves![]()
For man må finne ut hva som hjelper![]()
Syns du er flink jegTipper 6 timer iallefall. To kvelder som oftest
Tusen takk :*Syns du er flink jeg
Håper du har sovet godt i nattBake så sent på kvelden...medfølelse
Har krabbet til sengs jeg. Holdt egentlig på med organisering av tøy på badet (mistenker at det meste kan legges til vask...) men yngste våknet. Innen hun er ammet og har sovnet sover sikkert jeg også. Så jeg pusset tenner. Så kan jeg bare sove.
Så koselig med besøkGod natt![]()
Vi fikk koselig besøk av et vennepar som har flyttet til Göteborg, men er her i helga ❤
Ble plutselig litt mye snakk om ulike badeland som mannen tydeligvis vil til, men med manglende slimpropp sa jeg klart til mannen at det får vente![]()
Gratulerer!!Beløpet som står der er hva jeg og mannen har spart siden han sluttet dagen etter meg.
Men Jippi! Et år som røykfri![]()
Vis vedlegget 191385
God dag KenguGod morgen alle sammen
Kunne kjørt litt lenger daÆsj da!da snudde jeg ved Drammen
![]()
Å sånn å forståMange av svenskene begynner om 2 uker da så litt usikker på det
Men skal dit pga naboen.
Skulle hatt noen ting selv men kjører forbi både tirsdag og onsdag så tenker å ta mitt da for å bli ferdig![]()
Ha ha er bate avogtilVirker veldig sånn ja![]()
Kan bli dyrt i lengden menKanskje jeg skal prøve det![]()