JeppAha![]()
Men første syprosjekt?var det vanskelig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppAha![]()
Men første syprosjekt?var det vanskelig?
TakkGratulerer!
Håper natta gikk braBake så sent på kvelden...medfølelse
Har krabbet til sengs jeg. Holdt egentlig på med organisering av tøy på badet (mistenker at det meste kan legges til vask...) men yngste våknet. Innen hun er ammet og har sovnet sover sikkert jeg også. Så jeg pusset tenner. Så kan jeg bare sove.
Da er de sikkert ferdigDet vil jeg tro.
Gruer meg til ikea tur 23 august
Koselig med besøkGod natt
Vi fikk koselig besøk av et vennepar som har flyttet til Göteborg, men er her i helga ❤
Ble plutselig litt mye snakk om ulike badeland som mannen tydeligvis vil til, men med manglende slimpropp sa jeg klart til mannen at det får vente![]()
så flink du er! GratulererBeløpet som står der er hva jeg og mannen har spart siden han sluttet dagen etter meg.
Men Jippi! Et år som røykfri![]()
Vis vedlegget 191385
Mye penger spartBeløpet som står der er hva jeg og mannen har spart siden han sluttet dagen etter meg.
Men Jippi! Et år som røykfri
Vis vedlegget 191385
He heEn gang ville mannen på IKEA en lørdag. Mener du i dag? Sa jeg. Ja. Virkelig. I dag?? Ja. Sa han
Så vi dro. Kom kvart på ti. Det var lang kø utenfor døren for å komme inn.
Stort sett en 19-åring og en forelder.
Jeg så på mannen og sa noe om at det var han som absolutt ville på IKEA lørdagen før studiestart.
Han hadde ikke koblet mine "virkelig. I dag????" til at det var semesterets fleste dag påfølgende mandag...
Jeg har lært at mine spørsmål bør inneholde underforståtte selvfølgeligheter.
Virkelig? I dag? Du vet at det er semesterstart på mandag og det er sikkert tusen studenter som skal på IKEA og det vi skal ja trenger vi faktisk ikke denne uken så vi kan faktisk dra en annen dag?
Gratulerer ! Håper mormora til mi lille frøken klarer å slutte også.
Det er veldig lett å slutte med de riktige verktøyene.Gratulerer med 1 år som røykfri!skulle virkelig ønske at mannen her i hus klarte å kutte røyken, da han har begynnende kols. Men foreløpig ser det mørkt ut
(han skuler det til og med for ungene og meg, men jeg har kjent lukta. Og han innrømmer det selv at han gjør det slik for å røyke mindre)
Gratulerer![]()
TakkKlapper i henda til dereflinke dere!❤
Hmmm kanskje det skal prøves.JeppOg det var ikke vanskelig
Målte bare etter et vanlig sengesett og klipte, sydde på vranga og vips et nytt sengesett
![]()
Mange av svenskene begynner om 2 uker da så litt usikker på detDa er de sikkert ferdig![]()
Æsj da!Stopp en halv!!!!
Innen du vil klare å komme deg frem hit vil det vært tomt
Er overhode ikke overrasketDu virker overrasket![]()
Virker veldig sånn jaKan virke sånn kanskjr
Kanskje jeg skal prøve detBare kjøpe ny sofa så får du lyst å rydde resten av huset
Gratulerer så mye, det der er ikke lett.Beløpet som står der er hva jeg og mannen har spart siden han sluttet dagen etter meg.
Men Jippi! Et år som røykfri
Vis vedlegget 191385
Ja var detKoselig med besøk![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen alle sammen