Skravletråd August 2016

Herlig start på dagen:D
Elghunder er så fine! Vokst opp med slike selv:)

De er ok :P Ikke mine type hunder, men de er hyggelige nok (etter endel trening med meg) men først og fremst jakthunder. Veldig annerledes i være måte enn mine egne hunder rett og slett.

Lang dag og ikke i nærheten ferdig, blæ. Samboer hadde tatt feil av skytterdager på banen så det var imorgen. Han kom hjem, vi dro på jakt og fiskedager og brukte ALTFOR mye penger. På bare ting til han, haha! Vel, kjøpte regnvotter og regnlue til ungene da, også fikk de hver sin kniv med navnet deres på :) Utenom det så ble det masse masse på samboer, men på samme tid så er det to ganger i året han "shopper" og det er denne dagen og på villmarkmessen, så jeg lot det passere. (Og pakker inn alt som bursdagsgave til imorgen :P ) Jeg handlet faktisk ikke en eneste ting til meg selv. Får ta igjen på floyd butikken på mandag, for de har noen bluser jeg har lyst på :)
Nå har jeg lagd ene rullekaken, som snart skal ut av ovnen så da skal jeg begynne å lage jordbærsyltetøy med litt gelatin i så den holder seg litt bedre inni rullekaken. Rullekake nr to skal ha sjokoladekrem, som JEG liker ;) :D

Bake så sent på kvelden...medfølelse

Har krabbet til sengs jeg. Holdt egentlig på med organisering av tøy på badet (mistenker at det meste kan legges til vask...) men yngste våknet. Innen hun er ammet og har sovnet sover sikkert jeg også. Så jeg pusset tenner. Så kan jeg bare sove.

Sovnet i sjalet, og sov 2 timer etter jeg la henne ned ❤ Puh. Mor fikk lada litt :-) Dupper igjen nå. Nei, vi er heldig der! Vi byttet lege, nettopp fordi vi måtte krangle oss til ting som viste seg å stemme. Heldigvis traff vi blink med byttet :-)
Godt hun sovnet da :)
Høres ut som om dere var veldig heldige med lege byttet ja! :D

God natt :)
Vi fikk koselig besøk av et vennepar som har flyttet til Göteborg, men er her i helga ❤
Ble plutselig litt mye snakk om ulike badeland som mannen tydeligvis vil til, men med manglende slimpropp sa jeg klart til mannen at det får vente :p

Beløpet som står der er hva jeg og mannen har spart siden han sluttet dagen etter meg.

Men Jippi! Et år som røykfri :D

1471133307796.jpg

Ikea i disse studenttider var ikke stas
En gang ville mannen på IKEA en lørdag. Mener du i dag? Sa jeg. Ja. Virkelig. I dag?? Ja. Sa han
Så vi dro. Kom kvart på ti. Det var lang kø utenfor døren for å komme inn.

Stort sett en 19-åring og en forelder.

Jeg så på mannen og sa noe om at det var han som absolutt ville på IKEA lørdagen før studiestart.

Han hadde ikke koblet mine "virkelig. I dag????" til at det var semesterets fleste dag påfølgende mandag...

Jeg har lært at mine spørsmål bør inneholde underforståtte selvfølgeligheter.

Virkelig? I dag? Du vet at det er semesterstart på mandag og det er sikkert tusen studenter som skal på IKEA og det vi skal ja trenger vi faktisk ikke denne uken så vi kan faktisk dra en annen dag?

Beløpet som står der er hva jeg og mannen har spart siden han sluttet dagen etter meg.

Men Jippi! Et år som røykfri :D

Vis vedlegget 191385
Gratulerer med 1 år som røykfri! :D skulle virkelig ønske at mannen her i hus klarte å kutte røyken, da han har begynnende kols. Men foreløpig ser det mørkt ut :( (han skuler det til og med for ungene og meg, men jeg har kjent lukta. Og han innrømmer det selv at han gjør det slik for å røyke mindre)

Back
Topp