Skravletråd August 2016

Bake så sent på kvelden...medfølelse

Har krabbet til sengs jeg. Holdt egentlig på med organisering av tøy på badet (mistenker at det meste kan legges til vask...) men yngste våknet. Innen hun er ammet og har sovnet sover sikkert jeg også. Så jeg pusset tenner. Så kan jeg bare sove.
Håper natta gikk bra

God natt :)
Vi fikk koselig besøk av et vennepar som har flyttet til Göteborg, men er her i helga ❤
Ble plutselig litt mye snakk om ulike badeland som mannen tydeligvis vil til, men med manglende slimpropp sa jeg klart til mannen at det får vente :p
Koselig med besøk :)

En gang ville mannen på IKEA en lørdag. Mener du i dag? Sa jeg. Ja. Virkelig. I dag?? Ja. Sa han
Så vi dro. Kom kvart på ti. Det var lang kø utenfor døren for å komme inn.

Stort sett en 19-åring og en forelder.

Jeg så på mannen og sa noe om at det var han som absolutt ville på IKEA lørdagen før studiestart.

Han hadde ikke koblet mine "virkelig. I dag????" til at det var semesterets fleste dag påfølgende mandag...

Jeg har lært at mine spørsmål bør inneholde underforståtte selvfølgeligheter.

Virkelig? I dag? Du vet at det er semesterstart på mandag og det er sikkert tusen studenter som skal på IKEA og det vi skal ja trenger vi faktisk ikke denne uken så vi kan faktisk dra en annen dag?
He he
Jeg var der sent og da pleier det å være lite folk egentlig

Gratulerer ! Håper mormora til mi lille frøken klarer å slutte også.
Gratulerer med 1 år som røykfri! :D skulle virkelig ønske at mannen her i hus klarte å kutte røyken, da han har begynnende kols. Men foreløpig ser det mørkt ut :( (han skuler det til og med for ungene og meg, men jeg har kjent lukta. Og han innrømmer det selv at han gjør det slik for å røyke mindre)
Det er veldig lett å slutte med de riktige verktøyene.
For meg var det nikotin plaster, for mannen var det nikotin tyggegummi :)

Man kan få god hjelp på apoteket for å finne det som kan passe en og slutte :D
Nå brukte vi nikotin preparater i ca en mnd begge to, mens mange bruker det lengre. Det er ihvertfall veldig herlig å bli kvitt den avhengigheten :D

Jepp ;) Og det var ikke vanskelig ;) Målte bare etter et vanlig sengesett og klipte, sydde på vranga og vips et nytt sengesett ;)
Hmmm kanskje det skal prøves.
Billigere med stoff enn sengetøy til 65x80 og 80x100 dyne antar jeg :)

Da er de sikkert ferdig ;)
Mange av svenskene begynner om 2 uker da så litt usikker på det :o
Men skal dit pga naboen.
Skulle hatt noen ting selv men kjører forbi både tirsdag og onsdag så tenker å ta mitt da for å bli ferdig ;)

Back
Topp