Svimmel fremdeles?Mannn dro,,jeg fikk på meg klær før jeg måtte legge meg igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svimmel fremdeles?Mannn dro,,jeg fikk på meg klær før jeg måtte legge meg igjen.
Blir ihvertfall ikke verre siden du sluttetJa. Ville heller ha god pustikke st jeg har det da for jeg er så plaga med astmaen
De tablettene syns jeg var forferdeligTror han vet om mulighetenehan fikk noen tabletter av legen en gang, som gjorde at han ble skikkelig kvalm hver gang han røykte... Jeg sa at slik han jeg det de 12 første ukene hvert svangerskap, så det måtte han leve med. Endte med at han kuttet tablettene fordi han kunne velge bort kvalmen... Er det mulig lissom! Han kunne jo heller valgt bort røyken
men, jeg har aldri røykt selv så vet ikke hvordan det er å slutte
![]()
Nei det er ihvertfall sikkertBlir ihvertfall ikke verre siden du sluttet![]()
Underholde og fredsmegle mellom 6 barn!!Planer for dagen?
Kjipt å mangle noeGaah
Natron hadde vi såklart ikke
Får dra på butikkem å se daom de har det
Ja det var følelsesløst av hamMhm! Typist å snakke om slike ting når jeg virkelig ikke kan![]()
Kos deg med besøkFår komme meg i dusjen
Om en times tid kommer besøket
Ja det syns jeg!Ja det var følelsesløst av ham![]()
Vi får se hva han finner ut selv etterhvertDe tablettene syns jeg var forferdelig![]()
Men fikk igjen nærmest alle mulige bivirkninger, men sitter nok veldig psykisk vil jeg tro, hva med å prøve hypnose? Det fungerte veldig bra på min stemor (i 2 år! Da trodde hun det ikke var farlig å prøve 1)
Rart hva man venner seg til. Skal bli godt å få legge seg i kveld. Men svigermor kommer jo. Dvs 1-3 timer mindre søvn pr natt. Når man er sosiale lenge etter jeg pleier å sove. Jeg klarte det i ferien. Så det går vel denne uken også.Godt du ikke dr det
Tja, ammet ganske mange ganger. Men henger sammen på et visHåper du har sovet godt i natt![]()
Har hun blitt bedre i løpet av dagen, eller misstenker du det blir en lignende natt igjen i natt?Tja, ammet ganske mange ganger. Men henger sammen på et vis
Syns det alltid er godt når hverdagen begynner igjen.Rart hva man venner seg til. Skal bli godt å få legge seg i kveld. Men svigermor kommer jo. Dvs 1-3 timer mindre søvn pr natt. Når man er sosiale lenge etter jeg pleier å sove. Jeg klarte det i ferien. Så det går vel denne uken også.
Lurer på om det blir godt med hverdag igjen når skolen begynner neste mandag...
Lover å være det heretterKengu da
Du må være forsiktig! Viktig med mat i kroppen før trening og nok vann! Luft i dekka er også en kjempe stor fordel
Oj det var myeMåtte sette en grense på 3 karusellbilletter til hver
Allikevel forsvant det 2000,- på et par timer...
Ja feks detTil Hønefoss kanskje?![]()
Ja den ser jegVi som reiser såpass mye til Egypt og neste gang skal være der i en mnd så blir de pengene uansett spart
Men vi merker jo luksusen av å kunne spise mer proteiner da![]()
Gikk heldigvis greitPass på så du ikke blir veldig svimmel igjen da!
Føler du deg bedre nå?Lover å være det heretter