Da var babynest og vognpose i hus![]()
Så fint babynest! Hvor har du kjøpt det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var babynest og vognpose i hus![]()
Såå fine! Hva er lengden på nestet og vognposen? Jeg har planer om p lage babynest selv, og ser på nett at de lages i to lengder som regel.. Og vognposen og finnes jo i 2 str om jeg har skjønt det riktig, en til spedbarn og en til litt mindre.. Åhh dette er så vanskelig![]()
Har ei venninne som har kjøpt der, de er suuperfine! Og holder seg fine vask etter vask
TakkVognposen er 100cm lang og baby nest kjøpte jeg ekstra lang. Så madrassen på den er 70cmså kommer jo kantene rundt i tillegg
![]()
Hvor er den fra?
Lillelam, kjøpt på babyshopHvor er den fra?
Ja, kjempe fin <3 Kjøpt en beige lik bare i tynnere ull i str 52 ogDen er så fin. Vi har og kjøpt en sånn <3
De ser kjempe søte ut! Svigerinnen min viste meg de i går, tror jeg må få kjøpt noen av de sjælJa, kjempe fin <3 Kjøpt en beige lik bare i tynnere ull i str 52 ogOg i tynn ull i lyseblå til storebror
Elsker lillelam
![]()
Anbefales absolutt så myke og gode, har vell nå forskjellige dresser fra de i str 52-92De ser kjempe søte ut! Svigerinnen min viste meg de i går, tror jeg må få kjøpt noen av de sjæl![]()
![]()

Den var fin og billig!Slo til på bilstolposen jeg også![]()