Håper på nr 2.

Sarah 5 uker❤️.

Ukene går, utrolig fort:eek:. Denne uka har vi ikke vært på veiing, venter til 6 ukers kontroll om en uke. Men bi Jar vært på kontroll hos manuell terapeut, for å se om det var noe låsninger hos lille snupp. Hun kunne ikke kjenne noe og så ut til å være som det skulle.. Sarah er veldig sterk i nakken sin:).

Ellers hadde vi økedøgn i går og det var ganske intens, men vi kom oss igjennom.. I dag har hun sovet godt i vognen med 3 lurer og spist ca hver annen time, så det var deilig:). Men på kvelden er mamma best og hun er urolig.. Så da er nærhet hos mamma best og puppen❤️. Men det er helt normalt❤️.

Veldig spent på 6 ukers kontrollen:). Jeg skal på 6 ukers kontroll neste torsdag.. Vurderer å sette inn hormonspiral, da legen på Ullevål anbefalte det:).

Ha en fin uke❤️
 
Tiden går veldig fort :eek: tenk, 5 uker allerede!

Så bra hun ikke hadde noen låsninger :) greit å sjekke ut. Tror vi kommer til å gjøre det samme også. Storesøster måtte til noen behandlinger.

Lykke til med kontroll til uka ❤️
 
Tiden går veldig fort :eek: tenk, 5 uker allerede!

Så bra hun ikke hadde noen låsninger :) greit å sjekke ut. Tror vi kommer til å gjøre det samme også. Storesøster måtte til noen behandlinger.

Lykke til med kontroll til uka ❤️
Ja, det er sykt hvor fort det går:). Takk for det❤️. Håper det hår bra med deg❤️
 
Sarah 6uker og 2 dager❤️.

Det er ingen hemmelighet at dagene flyr avgårde.. Vi koser oss masse og nå har mannen ferie også❤️❤️. Han skal være hjemme med oss i 8 uker, 4 uker ferie og 4 uker pappaperm, så har jeg ferie:). Kost å være sammen:). Storebror har jo ferie:).

Ellers har lille Sarah blitt roligere og gråter ikke så mye. Men fortsatt så er mamma best og absolutt nødvendig på kvelden, men jeg koser meg❤️❤️.

Vi var på 6 ukers kontroll på onsdag og alt er bra. Hun legger godt på seg og veide 5850g:). Hun fikk også rotavirus vaksinen og hatt litt mer luft i magen.. Også har hun vært litt trøttere..

Jeg var på 6 ukers kontroll hos Gynokologen i går. Alt var fint og hormonspiral er satt inn, håper den fungerer og jeg kan slippe mensen:).

Nå nytes dagene Max, håper dere alle får en fin uke❤️
 
Så godt å høre at ting faller litt mer på plass nå <3 deilig å ha mannen hjemme så lenge da! Kos dere og nyt sommeren!
Ja, veldig:). Det samme til deg, spennende å se når lillesøster kommer:). Så får vi til et treff når du er i form til det og dere har kommet til ro dere å❤️
 
Sarah 7uker og 2dager❤️

Sarah er blid og fornøyd jente. Hun hadde ikke så veldig bivirkninger fra vaksinen hun fikk på 6 uker kontrollen. Litt trøttere og noen sikkelige bæsjebleier noen dager etter.

Hun har begynt å hyle rett før hun sovner i bilstolen og i vogna, en fase har jeg lest. Litt vemmelig og håper det går over, får vondt i mammahjerte..

Ellers var vi på kontroll på sykehuset på tirsdag. Siden legen på legekontrollen på sykehuset etter fødsel hørte knepp i hofta hennes. Heldigvis viste ul ingen feil på hoftene og lyden er borte. Undersøkelsen derimot var helt forferdelig. Hun skrek så hun mistet pusten og tårene rant:(. Hun sa på meg med såre øyne som om hun ba om hjelp❤️❤️. Så godt det er over..

Jeg har fått mensen tilbake i dag, selvom jeg ammer:(. Satt inn hormonspiral for en uke siden og håper ikke se tr.. Så endometriose smertene er nesten helt fult tilbake:(. Og Sarah har litt vondt i magen idag, det er mulig hun reagerer på at jeg har mens..

I morgen er det meldt fint nok vær til en tur på vannet, så kanskje det blir Sarahs første båttur?:).

Ha en fin uke❤️
 
Sarah 8uker❤️

Det har vært stor utvikling denne uka:). Hun "prater" lengere med oss og lager nye lyder nesten hver dag:). Hun virker enda mer fornøyd, men har gråtet et par kvelder før hun sovner..

Ellers så har hun begynt med gledes hyl, kjempe herlig❤️:D

Vi har prøvd oss på et par båtturer, har ikke vært så suksess:/. Vi prøvde først med redningsvest på henne, da skrek hun av full hals.. Så fikk vi tak i redningsvest til bilstolen og det var litt bedre:).

Ha en fin uke:)
 
Sarah 9uker❤️❤️.

På mandag var snuppa 2mnd alt:eek:❤️. Dagene bare fyker avgårde.. Sa til mannen istad på vei hjem fra shopping i svergie at døgnet må ha fått mindre timer:eek:.

Sarah har begynt å legge seg litt før oss på kvelden, hun sovner ved puppen alt fra 21.30-23.00. Jeg legger henne i sengen sin, så får vi litt alene tid.. Det er deilig❤️. Et par dager sist uke sovnet hun kl 19.30. Hun sover ofte lenge på morgen, våkner og får pupp og sovner igjen.. Da står jeg ofte opp og ordner litt i huset.. Et par dager nå har jeg kokt meg kaffe og drukket den mens hele gjengen sov❤️.

Sarah sover ikke så mye ellers på dagen, så greit hun sover godt på natten:). Her omdagen sov hun 7 timer og 15 min i strekk, det var rekord:).

Ellers planlegger vi dåp omdagen, så det blir kost❤️. I morgen er det 2mnd kontroll, spent på hvor mye hun veier nå❤️.

Ha en fin uke❤️
 
Sarah 10 uker❤

Tiden suser avgårde og vi koser oss alle 4 med fri:). Mannen er ferdig med 4 uker ferie, men har begynt 4 uker pappaperm og jeg har ferie. Og storebror har fortsatt skoleferie:).

Ikke blitt noe særlig ut med båten denne uka, da det har blåst endel.

Jeg har hatt et par treningsøkter med vogna og tatt litt styrkeøvelser, men tatt det pent. Veldig støl da:p. Deilig å trene litt igjen etter å vært i så dårlig form i graviditeten..

Vi får på 2 mnd gruppe sist uke, kost å snakke med andre med barn i samme alder:). Sarah veide 6560g, vokser fint❤.

Soverutiner sliter vi litt med.. hun sover best på meg eller gå tur i vogna.. Har begynt å amme henne i senga så hun kan sovne og det tar alt fra en halvtime til en time.. Hun kan ikke sovne på meg og bli lagt i senga, da våkner hun.. Vi får jobbe med det. Hun sovner mellom 22-22.30 og sover ofte til 10.30. Våkner å får mat i mellom da, mellom 3-4 ganger.. Men første soverunde er mellom 5-7 timer og veldig fornøyd med det:D.

Ha en fin uke:)
 
Sarah 11 uker og 2 dager❤

Vi var på sarahs første ferie tur denne uka:). Vi var en tur på hunderfossen❤. Veien opp var langt og vi brukte lang tid, mye stopp. Hjemover gikk mye bedre:). Vi koste oss på hunderfossen og var heldig med været. Jeg fikk kjørt noen karuseller med storebror:). Tok også første "karusell" med Sarah❤. Tur i eventyrslottet. Koselig tur❤.

Ellers er Sarah veldig blid og prater i vei:). I går lo hun skikkelig når jeg blåste henne på magen:D.

Nå er det snart dåp og det gleder jeg meg til:). Fortsatt endel forberedelser da:). Mannen er fortsatt hjemme i 2 uker til❤❤.

Ha en fin uke:)
 
Så kjekt å lese rapportene dine.

Og jeg innser jeg burde vært flinkere å gjøre sånn
Min lille baby er sju mnd. Og tida har flydd så fort!!
Hun har også vært i hunderfossen, men mannen valgte å trille henne mens jeg og ungene tok eventyrslottet.
 
Så kjekt å lese rapportene dine.

Og jeg innser jeg burde vært flinkere å gjøre sånn
Min lille baby er sju mnd. Og tida har flydd så fort!!
Hun har også vært i hunderfossen, men mannen valgte å trille henne mens jeg og ungene tok eventyrslottet.
Takk for det:). Ja, hun begynner å bli stor nå, som tiden går❤. Ja, jeg ville prøve å ta henne med, hun fulgte med og så seg rundt:). Hun forstod nok ikke noe:). Der er fint i hunderfossen, så gleder meg til å dra tilbake når hun er større ❤
 
Takk for det:). Ja, hun begynner å bli stor nå, som tiden går❤. Ja, jeg ville prøve å ta henne med, hun fulgte med og så seg rundt:). Hun forstod nok ikke noe:). Der er fint i hunderfossen, så gleder meg til å dra tilbake når hun er større ❤
Vår sov. Derav at mannen trillet. Det er fint der ja, de to eldste storkoser seg hver gang
 
Sarah 12 uker og 1 dag❤.

Det skjer så mye hver dag nå. Hun vokser og utvikler deg veldig fort:). Nå bruker hun str 68 og litt i 74:eek:.

Vi har begynt med leggerutiner, så hun legger seg rundt 20.00 og våkner da ca 21.00, får pupp og sover til ca mellom 04 og 06:). Vi står opp ved 09 tiden. Nå begynner jo storebror på skolen oljen på mandag, så da må jeg opp tidligere hvert fall.

Neste uke blir det klargjøring til dåpen, da vi har dåp neste søndag❤.

Ha en fin uke:)
 
Back
Topp