Så koselig daMer sy stoff bestilt. Nå blir det babynest til flotte Bentleif ❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig daMer sy stoff bestilt. Nå blir det babynest til flotte Bentleif ❤❤
Skal ikke så mye tilDet er utrolig hva som fascinerer disse små.
Lille U har nå sittet utrolig lenge fult konsentrert om å riste tannpirkere ut av boksen sin for så forsiktig putte dem oppi igjen.
Fikk det på dagbok innlegget om jippi jeg er under 90 kg - innlegget....Hva fikk du det på?![]()
Jeg har vært på sommerfest med politiet, venter nå på togetSå hva bedriver dere kvelden med?
Jeg sitter og ser på barneTV, blogger og tenker gjennom hvordan jeg skal lage middagen til i kveld
Eller klikket feil.Noen er sjalu?!![]()
Fin trening for finmoterikken daSkal ikke så mye til![]()
Hvordan gikk det??Mannen prøver å legge frøkna. Spent på om jeg må inn etterhvert.
Så gøy daJeg har vært på sommerfest med politiet, venter nå på toget![]()
Sommerfest idag, og tivoli i morgenTakk for det .Planer for helgen?
Haha, godtesyk daaaKjøpte meg en sjokoladeplate. Når jeg kommer ut fra soverommet så er halvparten spist opp. Jeg ser på mannen, "oii ja jeg tok en bit" hahaha. En veldig stor bit![]()
Æsj daFrøkna sover dårlig gitt. Håper det bare er nå og ikke fortsetter sånn i hele natt
Oi, så mange hunder dere harFølte meg elendig i ettermiddag og endte med at vi dro og spiste pizza ute. Stoppet innom svigers på vei hjem derfra og det ble sent før vi var hjemme men ungene sovnet momentant da [emoji14]
4 av 9 hunder er foret og lagt for natten men vondt i viljen å ta de siste og legge meg. Blir en glass cola isteden og finne meg noe godt i skapet, utsette litt [emoji14]
Høres ut som du har hatt en bra kveldJeg har vært på sommerfest med politiet, venter nå på toget![]()
Ja, de hyler og skriker om å bli bruktDisse pengene sitter liksom på kontoen og hopper og venter på å få bein å gå på![]()
Det skjønner jegDet er en barnehage vi har vært veldig fornøyd med, men av diverse grunner skal han begynne i en annen.
Jeg klarte å holde masken mens vi sa hade, men felte et par tårer i bilen på vei ned
Helt sikkert feil jaFikk det på dagbok innlegget om jippi jeg er under 90 kg - innlegget....
Tror det er noen som har klikket feil
Det er det joFin trening for finmoterikken da![]()
De maser om å få bein å løpe påJa, de hyler og skriker om å bli brukt![]()
Som forøverig også går i en fantastisk barnehageDet skjønner jeg
Blir godt å få ham sammen med storesøster da![]()
Det blir garantert nydelig ❤Ja. Med denne komboen blir det nyydelig. ❤❤![]()