Skravletråd August 2016

Nesten synd for han at han tar ferie 22 august og hun begynner i bhg nå på tirsdag

Egentlig er jeg litt sur for akkurat det. For avtalen var at han tok ferie 15 ved bhg start og tok tilvenningen. For de trenger meg på jobb den uka.

Men må gå dobbelt med senvakter ig bhg tilvenning på dagtid heller for han glemte av når bhg start var og satt seg feil opp på ferie

Nesten synd for han at han tar ferie 22 august og hun begynner i bhg nå på tirsdag

Egentlig er jeg litt sur for akkurat det. For avtalen var at han tok ferie 15 ved bhg start og tok tilvenningen. For de trenger meg på jobb den uka.

Men må gå dobbelt med senvakter ig bhg tilvenning på dagtid heller for han glemte av når bhg start var og satt seg feil opp på ferie
Æsj, da skjønner jeg at du ble litt sur. Med mine hormoner så hadde jeg nok eksplodert ;) er ikke så lett å ha med å gjøre når jeg er gravid :p

Følte meg elendig i ettermiddag og endte med at vi dro og spiste pizza ute. Stoppet innom svigers på vei hjem derfra og det ble sent før vi var hjemme men ungene sovnet momentant da [emoji14]

4 av 9 hunder er foret og lagt for natten men vondt i viljen å ta de siste og legge meg. Blir en glass cola isteden og finne meg noe godt i skapet, utsette litt [emoji14]

Følte meg elendig i ettermiddag og endte med at vi dro og spiste pizza ute. Stoppet innom svigers på vei hjem derfra og det ble sent før vi var hjemme men ungene sovnet momentant da [emoji14]

4 av 9 hunder er foret og lagt for natten men vondt i viljen å ta de siste og legge meg. Blir en glass cola isteden og finne meg noe godt i skapet, utsette litt [emoji14]
Oi, 9 hunder det var mye, o jeg som drømmer om bare en.
Deilig når ungene sovner momentant da

Alene tid er gull verdt! Rart at man utsetter å legge seg selv om man er ferdig og litt til... Det er bare så godt å nyte stillheten :D

Jeg hadde blitt skikkelig sur av det der [emoji14] SÅ lettvint han får [emoji14]

Prøver å overbevise mannen om å ta kveldsbad på jentungen. Kjenner jeg trenger 10 minutter alene etter denne uka der ting har gått i ett.

Men enn så lenge ligger han på sofaen og jeg styrer med frøkna
Håper du fikk sparket ham igang:)

Back
Topp