På instagram?Jeg så bilder og de var jo så fine!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På instagram?Jeg så bilder og de var jo så fine!!
Hihih. Gleder meg så til å sy detDu altså![]()
Må ha vært trykket feil på :OJeg har en slankedagbok og skrev i morgen:
"JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Under 90 kg.
I dag viste vekten 89,7 kg, -1,0 kg denne uker.
Er 10 år siden jeg var under 90 kg sist"
Og fikk en "liker ikke" på den...
Høres ut som meg detKjøpte meg en sjokoladeplate. Når jeg kommer ut fra soverommet så er halvparten spist opp. Jeg ser på mannen, "oii ja jeg tok en bit" hahaha. En veldig stor bit![]()
"Liker ikke" og "Liker" knappen er rett ved siden av hverandre så tror egentlig det jeg ogsåMå ha vært trykket feil på :O
Ser serie på sumo. Enn du?God kveldhva gjør dere ?
Travelt altsåBursdag ×2 her![]()
Det er veldig sant. Vi er endel oppe ila kvelden før vi legger oss. Senest 23 er hun våken og hyler til hun får ligge med ossDere har nå kommet et steg i rett retning da![]()
Reiser han seg og sånt?U går ikke alene enda så han er fremdeles bittelitt baby, også virker han også ekstra liten siden han har 2 eldre søsken å sammenlignes med
AhaHan har ikke hatt pappaperm... jeg var student når jeg ble gravid. Så han fikk ikke pappaperm
Jaa. Med sånn blondebånd som på dette bildet av et jeg lager nå.Det blir et veldig fint babynest![]()
Ja. Høres mest logisk ut"Liker ikke" og "Liker" knappen er rett ved siden av hverandre så tror egentlig det jeg også
Åja. Gjett omAhadu får la han ta bøygen neste gang om dere skal ha flere
de har bare godt av å kjenne på det! Her fikk mannen sjokk
han gikk som en zoombie i starten
![]()
Han går langs bord og andre ting, men hverken går eller står uten støtteReiser han seg og sånt?
Facinerende hvor ulik ungene er. Mener du og hadde nevnt at lille U gjerne kunne sitte med bøker og kose seg.Han går langs bord og andre ting, men hverken går eller står uten støtte
Og klatrer over alt..
Høres ut som at du har en plan jaÅja. Gjett om![]()
Nå er jeg i full jobb fra og med 22 august. Så neste barn vi evt får, skal komme slik at jeg får rett til foreldrepenger og han sine uker i pappaperm. Hadde han fått det denne runden hadde jeg sluppet å jobbe dobbelt
Han har pepper i baken nå.Facinerende hvor ulik ungene er. Mener du og hadde nevnt at lille U gjerne kunne sitte med bøker og kose seg.
Mi spiser de heller.og har absolutt aldri tid til å stå stille. Begynte å klatre før hun kunne reise seg selv. Nå løper hun og blir skikkelig sinna om hun ikke får gå enkelte steder.
Ja. Jeg synes og han fortjener 10 uker med nestemann når den tid kommer.Høres ut som at du har en plan jabra det!
Det er jo det beste for far og barn i grunnenJa. Jeg synes og han fortjener 10 uker med nestemann når den tid kommer.![]()
Trapper ja! Racer opp trappa hun her også. Heldigvis har vi trappegrindHan har pepper i baken nå.
Er halvveis opp trappen bare vi snur oss et lite øyeblikk.
Men ja han virker som han er en gutt som liker å bruke hodet