Ja. Han hadde ei uke ferie her mens jeg jobba fullt. De stooorkoaa seg sammenDet er jo det beste for far og barn i grunnenat de får styre litt på egenhånd og bli godt kjent med hverandre
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Han hadde ei uke ferie her mens jeg jobba fullt. De stooorkoaa seg sammenDet er jo det beste for far og barn i grunnenat de får styre litt på egenhånd og bli godt kjent med hverandre
![]()
Har fått satt det opp nå vi ogsåTrapper ja! Racer opp trappa hun her også. Heldigvis har vi trappegrind![]()
Så braJa. Han hadde ei uke ferie her mens jeg jobba fullt. De stooorkoaa seg sammen![]()
Ja. Trodde vi hadde god tid før vi trengte å sette opp sånt da vi flytta inn hit i februar. Gikk en måned så var den oppeHar fått satt det opp nå vi også
Den på trappen ned har vi hatt lenge, den opp fikk vi opp i går...Ja. Trodde vi hadde god tid før vi trengte å sette opp sånt da vi flytta inn hit i februar. Gikk en måned så var den oppe![]()
Nesten synd for han at han tar ferie 22 august og hun begynner i bhg nå på tirsdagSå bra![]()
Æsj, da skjønner jeg at du ble litt sur. Med mine hormoner så hadde jeg nok eksplodertNesten synd for han at han tar ferie 22 august og hun begynner i bhg nå på tirsdag
Egentlig er jeg litt sur for akkurat det. For avtalen var at han tok ferie 15 ved bhg start og tok tilvenningen. For de trenger meg på jobb den uka.
Men må gå dobbelt med senvakter ig bhg tilvenning på dagtid heller for han glemte av når bhg start var og satt seg feil opp på ferie
Oi, 9 hunder det var mye, o jeg som drømmer om bare en.Følte meg elendig i ettermiddag og endte med at vi dro og spiste pizza ute. Stoppet innom svigers på vei hjem derfra og det ble sent før vi var hjemme men ungene sovnet momentant da [emoji14]
4 av 9 hunder er foret og lagt for natten men vondt i viljen å ta de siste og legge meg. Blir en glass cola isteden og finne meg noe godt i skapet, utsette litt [emoji14]
Alene tid er gull verdt! Rart at man utsetter å legge seg selv om man er ferdig og litt til... Det er bare så godt å nyte stillhetenFølte meg elendig i ettermiddag og endte med at vi dro og spiste pizza ute. Stoppet innom svigers på vei hjem derfra og det ble sent før vi var hjemme men ungene sovnet momentant da [emoji14]
4 av 9 hunder er foret og lagt for natten men vondt i viljen å ta de siste og legge meg. Blir en glass cola isteden og finne meg noe godt i skapet, utsette litt [emoji14]
Jeg hadde blitt skikkelig sur av det der [emoji14] SÅ lettvint han får [emoji14]Nesten synd for han at han tar ferie 22 august og hun begynner i bhg nå på tirsdag
Egentlig er jeg litt sur for akkurat det. For avtalen var at han tok ferie 15 ved bhg start og tok tilvenningen. For de trenger meg på jobb den uka.
Men må gå dobbelt med senvakter ig bhg tilvenning på dagtid heller for han glemte av når bhg start var og satt seg feil opp på ferie
Sommerfest i dag, hjemme resten av helgenDet er fredag, helgen står for tur? Skal du være hjemme eller reise bort? Eller skal du kanskje jobbe? Hva er deres plan?![]()
Jeg vet, fryktelig plagsomtHvorfor får jeg slik sterk shopping lyst når jeg ser lønnen har kommer inn på konto?
Disse pengene sitter liksom på kontoen og hopper og venter på å få bein å gå påJeg vet, fryktelig plagsomt![]()
Det må være rart jaDa var lille U hentet for siste gang i denne barnehagen.
Vemodig
Da må man ønske segIkke nårman ikke har penger
Håper du fikk sparket ham igangPrøver å overbevise mannen om å ta kveldsbad på jentungen. Kjenner jeg trenger 10 minutter alene etter denne uka der ting har gått i ett.
Men enn så lenge ligger han på sofaen og jeg styrer med frøkna
Det er en barnehage vi har vært veldig fornøyd med, men av diverse grunner skal han begynne i en annen.Det må være rart ja![]()
Hva fikk du det på?Jeg har fått et par "ikke liker" postinger tidligere, men denne gang skjønte jeg virkelig ikke hvorfor.
Må ha vært noen som har bommet
Noen er sjalu?!Jeg har en slankedagbok og skrev i morgen:
"JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Under 90 kg.
I dag viste vekten 89,7 kg, -1,0 kg denne uker.
Er 10 år siden jeg var under 90 kg sist"
Og fikk en "liker ikke" på den...