Sånn kan det gåKjøpte meg en sjokoladeplate. Når jeg kommer ut fra soverommet så er halvparten spist opp. Jeg ser på mannen, "oii ja jeg tok en bit" hahaha. En veldig stor bit![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn kan det gåKjøpte meg en sjokoladeplate. Når jeg kommer ut fra soverommet så er halvparten spist opp. Jeg ser på mannen, "oii ja jeg tok en bit" hahaha. En veldig stor bit![]()
Haha å han som egentlig var på diettPå en måte er det bra, er jo han som heller får dobbel dose sukker![]()
4 måneder tilIkke altfor lenge til hun er 5 da![]()
Høres spennende utVi skal har indisk blåskjell![]()
Ja her ogsåSamme har skjedd med meg også, men har sett det og endret da
Han skal egentlig være på det også jaHaha å han som egentlig var på diett![]()
Jaja en halv sjokoladeplate kan man skeie ut med![]()
Var veldig godtHøres spennende ut![]()
Så bra. Her lagde jeg en enkel pølsegryte i dagVar veldig godt![]()
Innsovningen er blitt bedre. Gått ned til 1 lur. Men mye våken på natt enda :/Hvordan er søvnen hennes for tiden?
Dere har nå kommet et steg i rett retning daInnsovningen er blitt bedre. Gått ned til 1 lur. Men mye våken på natt enda :/
Våre er ikke babyer lengre :O merker mi på 13 mnd er langt fra baby. Løper og er ei skikkelig luraFøler jeg blir litt trist nå siden jeg ikke har baby![]()
Han har ikke hatt pappaperm... jeg var student når jeg ble gravid. Så han fikk ikke pappapermLærte han ikke noe av pappaperm?![]()
Hvordan gikk det?Mannen prøver å legge frøkna. Spent på om jeg må inn etterhvert.
Ja. Med denne komboen blir det nyydelig. ❤❤Så spennende![]()
U går ikke alene enda så han er fremdeles bittelitt baby, også virker han også ekstra liten siden han har 2 eldre søsken å sammenlignes medVåre er ikke babyer lengre :O merker mi på 13 mnd er langt fra baby. Løper og er ei skikkelig luraidag var det så søtt. Hun stod i sofaen i hjørnet og gikk mellom meg og pappaen og gav susser
![]()
Det blir et veldig fint babynestJa. Med denne komboen blir det nyydelig. ❤❤![]()
Du må gå ut og la han takle det alene. 15 minutter jo veldig kort tid daTakkmåtte inn etter 15 min
hørte at mannen sukke oppgitt
![]()
Jepp. Kom hjem og pappaen møtte oss og tok jenta mens jeg bar varene opp brattbakkenFikk du handlet?