Han burde holde ut litt lenger en det da..Takkmåtte inn etter 15 min
hørte at mannen sukke oppgitt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han burde holde ut litt lenger en det da..Takkmåtte inn etter 15 min
hørte at mannen sukke oppgitt
![]()
Fikk du handlet?Får ta med meg jentungen å dra på handletur mens pappaen snart er ferdig på jobb. Lasagne til middag idag![]()
Gjorde ikke det neiFunka ikke![]()
Spennendw med ny bhgDa var lille U hentet for siste gang i denne barnehagen.
Vemodig
God helgRiktig god fredag og helg dere!![]()
Hvrdan gikk det i dag?Begge 2 sover enda, skal til kiropraktor med lillebror kl 13.40 så bør begynne å gjøre oss klar om en god halvtime. Tar tid å gjøre 2 små klar og få dem ut i bilen. Rekorden til nå er 20 min når jeg har vært alene med å få dem i bilen. Lengste jeg her brukt er 1.5 time. Og storebror bør få lunch først, lillebror bør ammes litt før vi kjører
Takk for det .God fredag og god helg til deg også![]()
Takk for detGod helg
Jeg så bilder og de var jo så fine!!Mer sy stoff bestilt. Nå blir det babynest til flotte Bentleif ❤❤
Hva skal dere ha for noe godt i kveld? Jeg har ryddet litt. Vi skal snart se litt serie og kose oss med snopSå hva bedriver dere kvelden med?
Jeg sitter og ser på barneTV, blogger og tenker gjennom hvordan jeg skal lage middagen til i kveld
Mhm enig. Jeg har kommet borti gammel og skulle bare treffe svarDe ligger litt for nærme svar syns jeg.
Kunne hvert litt mer mellomrom mellom de ulike ratingene samt svar![]()
Bursdag ×2 herDet er fredag, helgen står for tur? Skal du være hjemme eller reise bort? Eller skal du kanskje jobbe? Hva er deres plan?![]()
Sikkert noen som har kommet bortiJeg har en slankedagbok og skrev i morgen:
"JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Under 90 kg.
I dag viste vekten 89,7 kg, -1,0 kg denne uker.
Er 10 år siden jeg var under 90 kg sist"
Og fikk en "liker ikke" på den...
Du altsåMer sy stoff bestilt. Nå blir det babynest til flotte Bentleif ❤❤
Øigger rett utSå hva bedriver dere kvelden med?
Jeg sitter og ser på barneTV, blogger og tenker gjennom hvordan jeg skal lage middagen til i kveld
Vi skal har indisk blåskjellHva skal dere ha for noe godt i kveld? Jeg har ryddet litt. Vi skal snart se litt serie og kose oss med snop
Tror egentlig det jeg ogsåSikkert noen som har kommet borti
Høres deilig utØigger rett ut
JaaaHan burde holde ut litt lenger en det da..