Lærte han ikke noe av pappaperm?Nei det er sikkert å visst. Jobba kvelder og hatt henne på dagtid siden feb da jeg måtte begyne og jobbe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lærte han ikke noe av pappaperm?Nei det er sikkert å visst. Jobba kvelder og hatt henne på dagtid siden feb da jeg måtte begyne og jobbe
Utdrikningslag er gøy.Fikser til utdrikkingslag t ei venninne. Ser OL. Og håper jeg får tid til å strikke litt![]()
Er ikke alltid man får tid til alt.Utdrikningslag er gøy.
Strikking, det har jeg ikke fått mye tid til i det siste
ArtigSe nede til høyre på bildet
Vis vedlegget 191211
La med tenke hva jeg egentlig gjør om dagen:Er ikke alltid man får tid til alt.
Masse lykke til med detMannen prøver å legge frøkna. Spent på om jeg må inn etterhvert.
Ingen årsakArtigtakk for tips!
Vil tro noen har trykket feil, syns det skjer noen ganger på helt ulogiske greierJeg har fått et par "ikke liker" postinger tidligere, men denne gang skjønte jeg virkelig ikke hvorfor.
Må ha vært noen som har bommet
Så spennendeMer sy stoff bestilt. Nå blir det babynest til flotte Bentleif ❤❤
Greit når han putter de tilbake igjen da, god finmotorisk treningDet er utrolig hva som fascinerer disse små.
Lille U har nå sittet utrolig lenge fult konsentrert om å riste tannpirkere ut av boksen sin for så forsiktig putte dem oppi igjen.
Er egentlig feiltrykking jeg også misstenker...Vil tro noen har trykket feil, syns det skjer noen ganger på helt ulogiske greier
Det klarer han helt fintGreit når han putter de tilbake igjen da, god finmotorisk trening![]()
De ligger litt for nærme svar syns jeg.Er egentlig feiltrykking jeg også misstenker...
Fikk liker ikke på dette innlegget på slankedagboken min:
".JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Under 90 kg.
I dag viste vekten 89,7 kg, -1,0 kg denne uker.
Er 10 år siden jeg var under 90 kg sist"
Godt detDet klarer han helt fint
Det er fulle dager ja.La med tenke hva jeg egentlig gjør om dagen:
- Jobbe fult
- Lage middag hver dag
- Ta meg av 3 barn på 1-9 år
- Går ca 2 timers tur i skogen ca 3 ganger i uken
- Husarbeid
- Skravler på BV
Og så er liksom dagene fulle
Det tror jeg ikke frøkna min heller har, og hun er vel litt mer jevngammel med snuppa din?Godt det
Her hadde ikke snuppa konsentrasjon lenge nok til å faktisk rydde opp etter seg![]()
Blir fort det, ja...Det er fulle dager ja.
TakkMasse lykke til med det