Det er jeg ganske sikker på at han vilHåper han blir å trives like godt i den nye![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg ganske sikker på at han vilHåper han blir å trives like godt i den nye![]()
Snill du erMer sy stoff bestilt. Nå blir det babynest til flotte Bentleif ❤❤
Så braEndel mas senere,så gikk han med kommentaren "ååååh javellda". Men men. Jeg fikk mine 10 minutter![]()
Ikke liker? Hva er det? Bruker kun app jeg, kanskje derfor? Har jeg noen "ikke liker"?Jeg har fått et par "ikke liker" postinger tidligere, men denne gang skjønte jeg virkelig ikke hvorfor.
Må ha vært noen som har bommet
Er så spent på vår bhgDet er jeg ganske sikker på at han vil![]()
Helt klartJa. Han har helg nå så da fpr han bare hjelpe til. Jeg har jobbet flere senvakter denne uka og i tillegg jobber jeg imorgen.
I tillegg til at jentungen er hjemme med meg på dagtid
Man har det dersom man sitter på en datamaskin, eller på nettleseren på mobilen istedenfor appen.Ikke liker? Hva er det? Bruker kun app jeg, kanskje derfor? Har jeg noen "ikke liker"?
Den barnehagen lille U begynner i er samme som frøkna går i nå, og eldsten gikk i tidligereEr så spent på vår bhg![]()
Nja litt tidlig å slutte med lur på dagtid. Han blir så utrolig sutrete på ettermiddagen da, ennå verre å legge på kvelden og sover urolig på natten med flere oppvåkninger.Ferdig å sove da kanskje
Det kommer til å bli dødsfintSnill du er
Føler jeg blir litt trist nå siden jeg ikke har babyDet kommer til å bli dødsfint![]()
Nå er han og legger lilleSå bra![]()
For en søtingDet er utrolig hva som fascinerer disse små.
Lille U har nå sittet utrolig lenge fult konsentrert om å riste tannpirkere ut av boksen sin for så forsiktig putte dem oppi igjen.
Nei det er sikkert å visst. Jobba kvelder og hatt henne på dagtid siden feb da jeg måtte begyne og jobbeHelt klartvirker ikke alltid som om disse mannfolkene forstår hvor tungt og krevende det faktisk kan være...
Husker du sa detDen barnehagen lille U begynner i er samme som frøkna går i nå, og eldsten gikk i tidligere
Fikser til utdrikkingslag t ei venninne. Ser OL. Og håper jeg får tid til å strikke littSå hva bedriver dere kvelden med?
Jeg sitter og ser på barneTV, blogger og tenker gjennom hvordan jeg skal lage middagen til i kveld
Hvordan er søvnen hennes for tiden?Nå er han og legger lille![]()
Det visste jeg ikke. Har alltid bare brukt app jegMan har det dersom man sitter på en datamaskin, eller på nettleseren på mobilen istedenfor appen.
Da har man 12 forskjellige ratinger