Det er lurtHaha det der er typisk min ogsåJa, er bakeperson så kjøper med en liten blomst og noen boller!
Ja, planen er kaffe men tenkte å legge igjen nummer og navnet mitt, så kan hun sende meg en melding om det ikke passer der og da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er lurtHaha det der er typisk min ogsåJa, er bakeperson så kjøper med en liten blomst og noen boller!
Ja, planen er kaffe men tenkte å legge igjen nummer og navnet mitt, så kan hun sende meg en melding om det ikke passer der og da![]()
Bare det er jo deilig, gå på tur i sine egne tankerEr det.
Avslappende i form av ingen planer.
Blir mye tur med hunden da![]()
Ikke peiling. Ligger i dypvogn endaDet er lurtHvor gammel er babyen hennes?
Ikke nårman ikke har pengerDet er jo bare gøy da![]()
Takk for detHa en flott dag på jobb og lykke til med selskap![]()
Det ville vært hggelig av degPå jobb *gjesp* Svigermor kom innom i går, timet det kjempebra med at jeg hadde NESTEN fått ungene i sengSå ble hele leggetiden forskyvet en time, og begge ungene var passe morgengretne på morgen i dag
Bare noen timer til helgen! Blir deilig. Lovt ungene at vi skal sykle til svigerforeldrene, så får håpe det ikke regner.
Over til noe annet. Det har flyttet inn noen her i området (ganske nærme nabo) et ungt par uten tilknytning til stedet og uten familie rundt her. Vi bor på et veldig lite sted. Samboer har snakke med mannen hennes og han jobber visst en del borte. De har en liten baby. Vurderer å stoppe innom å presentere meg og invitere henne på kaffe når det passer henne. Hva synes dere?
Lov å klage altsåDet skjønner jeg godt.
Som sagt gleder meg til premien, for forstoppelse, hemoroider, grenseverdier på svangerskapsdiabetes, bekkenløsning, vonde kynnere, lav hb osv gjør at gleden ved å være gravid er nesten helt borte!
Takknemlig for å være gravid og at alt går hatt bra til nå med lillebror, men man er jo fortsatt ikke sikker på om alt kommer til å gå bra før han kommer
Ferdig å sove da kanskjeDa var det sovetid på 2 små her. Lillebror sover søtt, storebror derimot... har holdt på i 20 min med han men skal ihvertfall ikke sove
Sånn vi som regel prøver å gjøre det her, så nå skal jeg kose meg med shopping til baby ❤Jeg må spare litt nå.
Trenger mye penger til våren når det meste av min garderoben skal skiftes ut.
Og dessuten skal mye over på felles regningskonto.
Jeg er ved å gå ned i vekt og håper på å nå målet til våren så da vil ingen av mine klær passe.Sånn vi som regel prøver å gjøre det her, så nå skal jeg kose meg med shopping til baby ❤
Selvom jeg er gjerne rimelig gjerrig så kommer til å slite med å betale full pris på ting.
Heldigvis har Princess 3 for 2 på mange ting ut den uka!![]()
Tror ikke hun helt forstår at noen har tyngre svangerskap enn det hun hadde til tross for at hennes svigermor er jordmor.Fordi hun var sterk? Baah... Det var da noe rart noe å si. Hun har nok bare hatt et veldig mye lettere svangerskap enn deg. Det er det liksom ingen, som tar høyde for... Hvis jeg hadde fått høre det, så var jeg nok også blitt en anelse lei meg...![]()
Håper du får slappa avBlir deilig med helg ! Selvom den blir nok akkurat som resten av uka
Men blir nok topp i den nye ogsåDa var lille U hentet for siste gang i denne barnehagen.
Vemodig
Det vet jeg det gjør, men fikk er par tårer i øynene i bilen på vei ned fra barnehagenMen blir nok topp i den nye også![]()
Tror ikke hun helt forstår at noen har tyngre svangerskap enn det hun hadde til tross for at hennes svigermor er jordmor.
Hadde det ikke spesielt morsomt i ettertid, men merker også at jeg fysisk ikke kan jobbe heller![]()

Den skjønner jeg. Et avsluttet kapittel, så litt vemodigDet vet jeg det gjør, men fikk er par tårer i øynene i bilen på vei ned fra barnehagen
Da er det jo greit å shine littJa hun dukker opp en skjelden gang.
Får besøk i morgen
Jeg har vært hos lege med eldste, hos frisør med eldste og nå sitter jeg på toget på vei til sommerfestFri på fredag er en god ting. Planer i dag da?
Kokosbolle er snadderDet ble kveldsmat, og så ba mannen meg forbarme meg over den siste kokosbollen, samt at han fant ei utgått eske med sfinx som må spises....