Det er uvisstHa en fin nestsiste dag Kengu! Hvor går ferden etterpå?
Koselig med selskap da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er uvisstHa en fin nestsiste dag Kengu! Hvor går ferden etterpå?
Koselig med selskap da![]()
Det regner nå. Håper det er over til kl 17Krysser alt hva krysses kan. Håper selv på litt godt vær. Har også ugress, som jeg burde bli kvitt snart, før det blir en jungel.![]()
Haha det der er typisk min ogsåHahaha... Gubber og tids-rutiner. Funker heller ikke her nei. Var borte i går kveld, da jeg kom hjem kl 19.45, var de akkurat ferdig med å spise middag, så guttungen kunne komme i seng. Han er 2,8år og burde ha vært i seng 18.30.
Ja, skulle akkurat til å nevne det - kanskje ta med noe bakst eller lign (hvis du er den typen så klart) eller en blomst eller noe. Det er alltid koselig - en liten "velkommen til oss" gave.![]()
Ja, planen er kaffe men tenkte å legge igjen nummer og navnet mitt, så kan hun sende meg en melding om det ikke passer der og daHadde invitert hun på en kaffe jegBlitt litt bedre kjent også
![]()
Hvor bor du til vanlig? Om det er lov å spørre! Blir kjempenysgjerrig side det stod tur til Norge hehe.Tror det er veldig typisk.
Jeg får penger 26. August og planlegger tur til Norge 25. August og være der den helga for å shoppe de to påfølgende dagene
Må jo også beregne god tid overalt så jeg ikke sliter like mye med vonde kynnere osv
Sånn er jeg også. Føler meg såå rik for øvrig når lønnen kommer inn, verre etter trekkene er gåttHvorfor får jeg slik sterk shopping lyst når jeg ser lønnen har kommer inn på konto?
Ja er det.Greit å få vite
Bare en time inn i SverigeHvor bor du til vanlig? Om det er lov å spørre! Blir kjempenysgjerrig side det stod tur til Norge hehe.
Eksotisk nok det, haha! SkjønnerBare en time inn i Sverige
Men her vi bor er det dårlig med babyklær og slike ting så tenker en skikkelig shoppingtur med familie med bedre![]()
Hehe, langtur daVi skal til det store utland (Sverige) og handleMannen skal spille turnering i golf og jobbe i helgen, så blir meg og lille hjemme
![]()
Mannen kommer fra Egypt og svigers bor der, sist permisjon bodde vi der i 6 mnd, det er litt mer eksotiskEksotisk nok det, haha! Skjønner![]()
Tror det er veldig typisk.
Jeg får penger 26. August og planlegger tur til Norge 25. August og være der den helga for å shoppe de to påfølgende dagene![]()
Må jo også beregne god tid overalt så jeg ikke sliter like mye med vonde kynnere osv
Jeg må spare litt nå.Sånn er jeg også. Føler meg såå rik for øvrig når lønnen kommer inn, verre etter trekkene er gåttMen fader også, så nå at lønningskontoret kjørte ut lønn for sent i dag, så jeg får ikke lønnen før på mandag! Svarte og, er jakt og fiskedager i helgen. Ingen krise-krise, har en buffer å låne penger fra men liker det ikke.
Tar 40 minutterHehe, langtur da![]()
Aha, her bruker vi 7 timerTar 40 minutterSå blir ikke helt feriefølelse
![]()
Funka ikkeTakk søte du
Du er ikke alene om detHvorfor får jeg slik sterk shopping lyst når jeg ser lønnen har kommer inn på konto?
Takk for detGoood Fredag til deg også OJ![]()
Det regner nå. Håper det er over til kl 17
Med snuppa var det aldri så ille og hun kom tre uker for tidlig så merket heller aldri den med å være klar for å få henne ut, kjennes derimot som jeg får igjen for det nå da.
Også fått høre av ei kollega at hun var i jobb til permisjon for hun er sterk! Dette er da ca en mnd siden og da var hun på overtid.
Som om jeg ikke følte det ille nok da med vonde kynnere og bekkenløsning.