Fødsels-tegn tråden!

Føler et konstant trykk nedover, særlig i baken. Blir lurt til å tro at jeg må på do heletiden (nr 2). Det har vært sånn i hele dag. Det er som om babyen vil ut bak.. :p kan dette være starten på noe?
Det samme følte eg den dagen vannet gikk! Lykke til:-)

Utrolig sliten i dag :(
Har sovnet plutselig flere ganger på sofaen. Måtte be ei av jentene mine stå opp, for og avlaste meg :o både i går, og i dag. Til slutt når Litla fikk sove dupp i dag sovnet både jeg, og avlasteren min helt kaputt på sofaen :sleep011

Jeg er i skikkelig dritt-humør idag. Kanskje bare utålmodig, men føler hormonene er helt på tur. Har vært sint og lei meg om hverandre idag. Irriterte meg over alle på butikken som "gikk i veien" eller brukte lang tid i kassen. Og plutselig blir jeg helt apatisk eller så har jeg bare lyst til å gråte. Rart for jeg har ikke vært så veldig hormonell tidligere i svangerskapet. Kan det ha noe å bety, eller er det rett og slett bare at jeg er trøtt og lei?

Eneste som skjer her er masse murring i ryggen, nedpress, og kynnere. Men føler kynnerne har avtatt :eek: Merka dem oftere enn nå....
Ellers så ser jeg alltid etter tegn på papiret etter tissepauser :joyful:

Eneste som skjer her er masse murring i ryggen, nedpress, og kynnere. Men føler kynnerne har avtatt :eek: Merka dem oftere enn nå....
Ellers så ser jeg alltid etter tegn på papiret etter tissepauser :joyful:

Hhaha! Jeg har også et håp om å finne noe på papiret :-P Trodde slimproppen gikk for noen uker siden, så for en uke siden kom det bare litt slim i 2-3 dager så var det ikke mer. Så kom det plutselig litt slim igjen idag. Alt helt blankt. Blæææ! Blir bare mer og mer forvirret av dette her :-O xP

Hhaha! Jeg har også et håp om å finne noe på papiret :p Trodde slimproppen gikk for noen uker siden, så for en uke siden kom det bare litt slim i 2-3 dager så var det ikke mer. Så kom det plutselig litt slim igjen idag. Alt helt blankt. Blæææ! Blir bare mer og mer forvirret av dette her :o
xP
Ikke sant :eek:
Jeg fikk også mye slim tidligere, men nå er det bare blank utflod som er mere vandig nå på slutten.

Menssmerter idag, stråler ned i låret.. Flere?:-) er 38+2 idag... Gjør ingenting om han kommer litt før ;-)

Menssmerter idag, stråler ned i låret.. Flere?:) er 38+2 idag... Gjør ingenting om han kommer litt før ;-)

Oh yes, i natt har jeg våknet jevnt og trutt av murringer, men var liksom aldri helt nok til at jeg vekket mannen. Noen tak i morges også, så gav det seg. Nettopp hatt litt murringer og vondt igjen, men har sluppet taket igjen nå. Kjennes ut som det nærmer seg nå, men kan jo fortsatt gå noen dager...

Oh yes, i natt har jeg våknet jevnt og trutt av murringer, men var liksom aldri helt nok til at jeg vekket mannen. Noen tak i morges også, så gav det seg. Nettopp hatt litt murringer og vondt igjen, men har sluppet taket igjen nå. Kjennes ut som det nærmer seg nå, men kan jo fortsatt gå noen dager...

Slitsomt! Men gleder meg, så alle murringer er hjertelig velkommen :) håper det skjer noe snart, men er nok litt mye å forvente som førstegangs:p

Mye murringer og kynnere, ganske jevne også, men ikke sterke nok til at jeg kan kalle det noe annet enn tegn på modning, egentlig. 38+1. Tenker på nesten hver murring at Oj, denne var sterk! Skjer det noe nå? Men så blir ikke toppen på murringen sterk nok, så skjønner at det bare var for å erte... Eller modne, da!
Prøver å lage hyggelige planer hver dag for å ikke bli for uttålmodig, selv om det er begrenset hvor mye jeg orker.

Så utrolig spennende :happy:
Gleder meg sånn til det er min tur ❤️
Men lever gjennom dere andre i mens:p
:cool05
:happy093.
:signs003

Ja, veldig spennende å følge med på alle.

Er på andre dag med Tegningsblødning og vonde kynnere/smårier.. De blir liksom aldri regelmessige. Sovet lite i natt..

Så vi venter i spenning fortsatt, og er sååå klare for fødsel!!

Hei dere.
Formen min var helt super i går. I dag. Off. Jeg har hatt 7-8 ganske så kraftige kynnere,noen av dem har kommet med 5-7 min mellom,menn så kan det gå en time til meste.
Jeg har kvalm og har kraftig hodepine. Fått en del smerter/trykk i korsryggen. Foreløpig kjennes det ut som en øvelse, men hvem vet:-)
Får vente og se..ikke så mye annet å gjøre.. Håper egentlig det er begynnelsen på noe, men tviler...

Murringer her også... Men heller ikke sterke nok til at det kan være noe annet enn modningstegn. 37+6, så det kan jo fortsatt gå lang tid. Håper han kommer litt før slik jeg gjorde
Fikk beskjed idag og at hodet ikke er festet, og at det ligger ovenfor bekkenet. Dårlig tegn eller kan det plutselig skje noe likevel?

Masse mensensmerter i natt og i dag, litt nedpress mot rompa og ekstremt sliten! Fikk vite i går at hodet ikke er festet, så håper dette ubehaget er hodet som fester seg :)

Mye murringer og kynnere, ganske jevne også, men ikke sterke nok til at jeg kan kalle det noe annet enn tegn på modning, egentlig. 38+1. Tenker på nesten hver murring at Oj, denne var sterk! Skjer det noe nå? Men så blir ikke toppen på murringen sterk nok, så skjønner at det bare var for å erte... Eller modne, da!
Prøver å lage hyggelige planer hver dag for å ikke bli for uttålmodig, selv om det er begrenset hvor mye jeg orker.

Akkurat sånn har jeg hatt det siden ca kl.14.00 i dag, og det holder enda på nå kl.18.27 de blir bare ikke sterke nok...
Men de må bare komme, for de er nok godt for noe :p

Back
Topp