Takk! Nå vil jeg bare føde... Blir gal av å gå slikFøler med deg, ikke noe godt å ha det slik!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Nå vil jeg bare føde... Blir gal av å gå slikFøler med deg, ikke noe godt å ha det slik!
Det samme følte eg den dagen vannet gikk! Lykke tilFøler et konstant trykk nedover, særlig i baken. Blir lurt til å tro at jeg må på do heletiden (nr 2). Det har vært sånn i hele dag. Det er som om babyen vil ut bak..kan dette være starten på noe?

Heier på degTegningsblødning nå!! Kanskje det skjer noe!Jippi!
Håper kynnerne tar seg opp!![]()

Tusen takk.. Sitter her med kraftige kynnere 1-2 på 10 min..Heier på deg![]()
![]()
Så utrolig spennendeTusen takk.. Sitter her med kraftige kynnere 1-2 på 10 min..![]()

Eneste som skjer her er masse murring i ryggen, nedpress, og kynnere. Men føler kynnerne har avtattMerka dem oftere enn nå....
Ellers så ser jeg alltid etter tegn på papiret etter tissepauser![]()
Ikke santHhaha! Jeg har også et håp om å finne noe på papiretTrodde slimproppen gikk for noen uker siden, så for en uke siden kom det bare litt slim i 2-3 dager så var det ikke mer. Så kom det plutselig litt slim igjen idag. Alt helt blankt. Blæææ! Blir bare mer og mer forvirret av dette her
xP
Menssmerter idag, stråler ned i låret.. Flere?er 38+2 idag... Gjør ingenting om han kommer litt før ;-)
Oh yes, i natt har jeg våknet jevnt og trutt av murringer, men var liksom aldri helt nok til at jeg vekket mannen. Noen tak i morges også, så gav det seg. Nettopp hatt litt murringer og vondt igjen, men har sluppet taket igjen nå. Kjennes ut som det nærmer seg nå, men kan jo fortsatt gå noen dager...
Så utrolig spennende
Gleder meg sånn til det er min tur
Men lever gjennom dere andre i mens
![]()
Mye murringer og kynnere, ganske jevne også, men ikke sterke nok til at jeg kan kalle det noe annet enn tegn på modning, egentlig. 38+1. Tenker på nesten hver murring at Oj, denne var sterk! Skjer det noe nå? Men så blir ikke toppen på murringen sterk nok, så skjønner at det bare var for å erte... Eller modne, da!
Prøver å lage hyggelige planer hver dag for å ikke bli for uttålmodig, selv om det er begrenset hvor mye jeg orker.