Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det samme fikk jeg beskjed av helsesøsterBruker dere sko? Jeg er så usikker på det. Kunne egentlig tenkt meg å kjøpe støvler fordi vi bor i Bergen og det høljer ned i tid og utid, og noen ganger klarer regner å komme under (!!) regntrekket - aner ikke hvordan.. Men så mener jeg å ha hørt/lest en gang at de ikke skal ha sko før de står helt selv (uten støtte altså) pga at fortsålen ikke er helt "moden" (altså ikke helt flatet ut)..? Men det var kanskje bare tull?
Kanskje det var helsesøster som sa det jaDet samme fikk jeg beskjed av helsesøsterher står han selv nå, så litt kjekt at han kan ha noe på bena sine. Han er ikke så glad i å ha noe på bena sine. Strømpebukser går fint selv om han prøver å dra de av seg, sokker napper han av ved første anledning. Regner med sko kommer til å få samme behandling
![]()
Da ville jeg fått noe uten hard såle. Slike som du kan dra og bøye i alle kanter. Som faktisk er til de som ikke kan gå, men man får likevel følelsen at noe er på fotenFor å klargjøre noe her. Her er det ikke snakk om noe annet enn tilvenning av å ha noe på bena, siden dette er noe han hater sterkt
Er str på de også vettuDa ville jeg fått noe uten hard såle. Slike som du kan dra og bøye i alle kanter. Som faktisk er til de som ikke kan gå, men man får likevel følelsen at noe er på foten
Det samme fikk jeg beskjed av helsesøsterher står han selv nå, så litt kjekt at han kan ha noe på bena sine. Han er ikke så glad i å ha noe på bena sine. Strømpebukser går fint selv om han prøver å dra de av seg, sokker napper han av ved første anledning. Regner med sko kommer til å få samme behandling
![]()
Hun drar de av seg og putter de rett i munn så hvis jeg er litt uoppmerksom på det så er de søkkvåte og kan vris opp