Krysser fingrene for detHåper det kommer en ny en snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for detHåper det kommer en ny en snart
God natt. Sov godtNå er det nattGod natt alle sammen
![]()
Hva strikker du?Hehe. Og strikker![]()
God natt og sov godtNå er det nattGod natt alle sammen
![]()
Pledd til sofaen og må fullføre bukse dressen til LJHva strikker du?
Sov godt. Skal spise her før jeg tar kveldSengetid her også nå![]()
Du er så flinkPledd til sofaen og må fullføre bukse dressen til LJ
Sov godt du også når den tid kommerSov godt. Skal spise her før jeg tar kveld![]()
Liker bare å være litt kreativDu er så flink
Takk. Skal prøve men føttene har volsomt vondtSov godt du også når den tid kommer
Ja, typisk. Men rart om du har kortet ned og ikke får gjort noeDen ligger som en festet tråd.. Men nå har jeg kortet ned på det som korte kan og allikavel får jeg feilMen ser jo at den ikke kan deles fordi det er kommentert under mitt innlegg
![]()
Uff. Har astma selv og unner ingen det. Spesielt ikke våre små ❤ ta en tur til legen du jaRedd lillemor har eller utvikler astma. Etter det ble rått ute, har hun anstrengende innpust :-/ I dag har det vært så ille at hun lager en høy lyd om hun blir litt anstrengt og puster. Blir vel en tur til legen imorgen, da jeg ser at halsen og magen trekker seg langt inn når det setter i gang. Stakar lita ❤
Åh, så herlig! Var selv glad i grønnsaker som liten, og kunne like gjerne spise det på en lørdag fremfor godteri :-DSnuppa var skikkelig søt i butikken idag.
Gikk forbi paprikaen og hun ville absolutt ha paprika, hun finner selv en gul paprika hun vil ha, kjøper den og når vi kommer til bilen vil hun absolutt ha den til å spise på i bilen.
Så hun spiste nesten hele paprikaen i bilen, kanskje ikke spesielt vanlig men fryktelig sunt dasatt og virkelig koste seg og fortalte at den var KJEMPE god ❤
Det er du hvertfalLiker bare å være litt kreativ![]()
Huff stakkars, høres riktig ut med en legetime!Redd lillemor har eller utvikler astma. Etter det ble rått ute, har hun anstrengende innpust :-/ I dag har det vært så ille at hun lager en høy lyd om hun blir litt anstrengt og puster. Blir vel en tur til legen imorgen, da jeg ser at halsen og magen trekker seg langt inn når det setter i gang. Stakar lita ❤
Huff jaHvor lenge skal derevære?
Begge barna med?
Uff daTakk. Skal prøve men føttene har volsomt vondt
Wohoo!Hallais jenter ! Jeg er så fornøyd ! Jeg har greid å legge opp masker på 4 pinner også har jeg kjøpt ny tlf![]()