Skravletråd August 2016

DET skjer ikke

Jeg lager lister etter det jeg planlegger å få gjort.
Så bare skjer livet underveis.

Men verandadøren, male rommet, det er ting som vi SKAL. Dusjen.... ja, aller helst, før eller siden må vi.
Gjesterommet... vel, svigermor KOMMER i helga!
Liste menneske jeg også men blir nesten små gal om jeg ikke får gjort alt :)

Nå blir jeg preggo frustrert her :o Skal redigere terminlisten i gruppa mi men får opp feilmelding :( Har lagt inn spm på teknisk men får ikke svar :( og nå blir jeg gal, er en del jeg må få lagt inn stakkars:/ får denne mld, men for hver gang jeg endrer får jeg ny mld...Vis vedlegget 190829
Tror termin listen har blitt altfor lang :o
Tror dere må renske litt opp i den eventuel lage to med 1-15 i første innlegg og resten i et innlegg nr to

Snuppa var skikkelig søt i butikken idag.

Gikk forbi paprikaen og hun ville absolutt ha paprika, hun finner selv en gul paprika hun vil ha, kjøper den og når vi kommer til bilen vil hun absolutt ha den til å spise på i bilen.

Så hun spiste nesten hele paprikaen i bilen, kanskje ikke spesielt vanlig men fryktelig sunt da :D satt og virkelig koste seg og fortalte at den var KJEMPE god ❤

Kan være like greit også få den opp som topptråd istedenfor den dere har nå.
Synd de har en sånn begrensning :(
Den ligger som en festet tråd.. Men nå har jeg kortet ned på det som korte kan og allikavel får jeg feil:confused: Men ser jo at den ikke kan deles fordi det er kommentert under mitt innlegg :(

Snuppa var skikkelig søt i butikken idag.

Gikk forbi paprikaen og hun ville absolutt ha paprika, hun finner selv en gul paprika hun vil ha, kjøper den og når vi kommer til bilen vil hun absolutt ha den til å spise på i bilen.

Så hun spiste nesten hele paprikaen i bilen, kanskje ikke spesielt vanlig men fryktelig sunt da :D satt og virkelig koste seg og fortalte at den var KJEMPE god ❤
Så søtt :D Og ja, sunt :)

Back
Topp