Har tatt en lang dusj og sitter i slåbroken til mannenHehe ja, deilig å komme inn og finne rene tørre klær etter en god dusj da ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tatt en lang dusj og sitter i slåbroken til mannenHehe ja, deilig å komme inn og finne rene tørre klær etter en god dusj da ❤
Regner der igså jaFøler meg mer som er druknet mus enn musemor![]()
Om ett psr dager håper jegJippi! Da er den snart i stua deres![]()
Men det går jo ikke
På tide med realistiske lister![]()
Ja det har jeg sett tips om før faktiskMinner meg på at ungene (reelt sett mye mor, med ungene som alibi) har laget tennbrketter i julegave noen år. Ruller av avispapir dyppet i smeltet stearin. Meldes fra besteforeldre at de fungerer godt) Sånn innen tema fyrstikker![]()
Og skogbunnen var gjørmete og gress og kvister som kom borti meg var klissvåte...Regner der igså ja
Jeg reiser hjem fra ferie i morgen så da skal jeg prøve. Baby È er plaget med luft til kvelds så det spørs hvor mye jeg klarer...Da får vi hjelpe hverandre, men ikke i kveld.
Så fort U sover så stikker jeg til skogs
LengdenSkal sende deg måleneer det bredden eller lengden det står på?
![]()
Hehe, du hopper vel i fraVarer nok ikke lenge
Det drømmer jeg også omDet er det ja
Så heldig du er !Tror det jeg også.
Etter en tur på finn idag fant jeg sprinkelsenga jeg vil at han skal få, gis borthan kunne holde den til 26 august noe som er perfekt for oss så gleder meg til å hente den
![]()
Hva slags tlf?Hallais jenter ! Jeg er så fornøyd ! Jeg har greid å legge opp masker på 4 pinner også har jeg kjøpt ny tlf![]()
Tviler jeg påHehe, du hopper vel i fra
Det kan jeg tenke megOg skogbunnen var gjørmete og gress og kvister som kom borti meg var klissvåte...
Flink du erHallais jenter ! Jeg er så fornøyd ! Jeg har greid å legge opp masker på 4 pinner også har jeg kjøpt ny tlf![]()
Du er så effektiv!! Beundrer altsåPakker inn gaver![]()
Høres herlig ut ❤Har tatt en lang dusj og sitter i slåbroken til mannen![]()