Jeg har skrevet liste![]()
Lister må man ha
Jeg liker også å dele mine, for da føler jeg mer forpliktelse i å gjøre det. Og får oppmuntring på veien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har skrevet liste![]()
Som hva da?
Iler inn for å sehttp://forum.babyverden.no/threads/planlegging-og-forberedelser-til-julen-2016.1841611/
(enda ganske tomme lister, det kommer)
Siden vi snakker om jul
Jeg tar gjerne i mot tips tol kalendergaver til mamma
Ikke veldig dyrt helst.Prisnivå? Hva liker hun/hobby etc?
En kollega av meg og mora utveklset garn-kalender.
Til mamma'n min hadde det kanskje vært en tanke med en te-kalender. (altså gå på butikk med godt utvalg. Men på den annen side har hun egentlig funnet sine favoritter som hun tåler)
Mamma driver med kortlaging, så jeg kunne sikkert laget en scrapbooking/kortutstyr-kalender.
Reelt sett har hun og pappa godterikalender. Hennes er sukkerfritt.
hmm, den var ikke grei.Ikke veldig dyrt helst.
Hun har ikke andre hobbyer enn baking og dansing og gå turer.
Bøker fikk hun i fjor uten å ha lest de.
Servietter får hun hvert år så den er greihmm, den var ikke grei.
Kan jo selvsagt finne 24 kjekke tur-rute-tips, men vet ikke om det vil falle i smak?
Forbruksvarer? Rett og slett mat&drikke&gode-greier? (kaffe/te/sjokolade+++)
Eller som min bror definerte en sånn bruke-opp-gave "lys og servietter, med fyrstikker" (farmor tok vare på lysene også. Så da ble det å komme på besøk og tenne dem når hun hadde åpnet.)
Aner ikke.
Jeg har mer enn nok med å komme på til to eller tre unger. Og muligens mannen, men da vil jeg i så fall ha selv også, uten å kjøpe den selv eller at det er 24 seigemenn, så det utgår sikkert.
Ingen feberDet er jo det viktigste at snuppa er fornøyd![]()
Servietter får hun hvert år så den er grei
Fyrstikker var ikke så dumt. Har ei venninne som lager sånne fine
Å så får hun noen griseflax
Så noen av gavene kan være litt dyrere da
Det gikk da fortKjøpte 27 juli![]()
Jippi! Da er den snart i stua deresNy sofa ankommet bohus. Hurra
Blir en god del og ordne!http://forum.babyverden.no/threads/planlegging-og-forberedelser-til-julen-2016.1841611/
(enda ganske tomme lister, det kommer)
Det høres da ikke så bra ut!Føler meg mer som er druknet mus enn musemor![]()
Blir en god del og ordne!![]()
Litt over 2 timer, 9,4 km tur i skogen som var veldig vår og pissregn....Det høres da ikke så bra ut!![]()
Men det går jo ikkeSom sagt er jeg bedre på å planlegge enn å gjennomføre da. Så en del skjer nok ikke![]()
Hehe ja, deilig å komme inn og finne rene tørre klær etter en god dusj da ❤Litt over 2 timer, 9,4 km tur i skogen som var veldig vår og pissregn....