Takk enn så lenge greiHåper du får en fin vakt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk enn så lenge greiHåper du får en fin vakt![]()
Varer nok ikke lengeHenger du etter Kengu![]()
Det er det jaDet er suv?
Ja må innrømme at det var detUtrolog surt![]()
God tur i skogenDa får vi hjelpe hverandre, men ikke i kveld.
Så fort U sover så stikker jeg til skogs
Kan aldri starte for tidligTidlig start altså![]()
Så bra! Kunne hun lært opp snuppa her?Og jeg fikk veldig mye hjelp.
Hun løp frem og tilbake med skålen mens jeg delte opp grønnsaker, la de i skålen og fortalte henne hvor de skulle
Vet ikke, men når jeg ser bilder skjønner jeg ikke hvordan snuppa sitt sete skal komme seg inn derEr focus så små da?
Tror det jeg også.Det er nok lurt
Tenker alltid på mye ;-)Tenkt på mye da eller?
Du får google litt å se om du finner svarVet ikke, men når jeg ser bilder skjønner jeg ikke hvordan snuppa sitt sete skal komme seg inn der![]()
Å så digg daTror det jeg også.
Etter en tur på finn idag fant jeg sprinkelsenga jeg vil at han skal få, gis borthan kunne holde den til 26 august noe som er perfekt for oss så gleder meg til å hente den
![]()
Som hva da?Tenker alltid på mye ;-)
Skjønner deg så godtOrker ikke ta den kampen nå
Han slutter før konfirmasjon uansett![]()
Prøvd men dårlig med svar syns jeg, men får se nærmere i slutten av septemberDu får google litt å se om du finner svar
Ja!Å så digg da
Burde vel tenke på å gjøre det selv ogsåHmm. Hodet surrer med tanker om jul allerede? Mulig juleplanleggeren 2016 åpner snart. (det er jo et halvt år siden Kengu åpnet sin ;-))
Så kjedelig da.Prøvd men dårlig med svar syns jeg, men får se nærmere i slutten av september![]()
Det er det helt klartJa!
Elsker virkelig finn!
Og bedre at jeg henter en brukt enn kjøpe ny![]()