Så fint! Du er flink![]()
Lyses ødelegget, men ferdig med nestetmå få tatt bedre bilder imorgen i daglys
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint! Du er flink![]()
Lyses ødelegget, men ferdig med nestetmå få tatt bedre bilder imorgen i daglys
![]()
Kan hende du er herlig og hun ikke kommer helt endaTragisk innlegg å komme med, men kjennes ut som jeg skal få tante rød tilbake, og det er kjeeedelig... Vært så deilig et år utenIkke kommet enda, men kjennes ut som kroppen jobber med det. Blæææ.
Men det skal vel gå greit?Nå må jeg se å få opp skravle tempoet mitt.
Ønsker nøyaktig 1.800 innlegg denne måneden.
Da lander jeg på totalt 50.000 innlegg
Og nå skal jeg snart finne senga.Det er lov![]()
Du er dyktigSkal få tatt bilde i daglys imorgen. Som viser fargen bedre. Det er ferdig nå og ble nyyydelig![]()
Hvilke biler ser du på?Og nå skal jeg snart finne senga.
Pga dyrt innkjøp av vogn osv ser jeg etter bruktbil som er ca6 år gammel som ikke har gått altfor langt for hadde hvert fint å ikke bekymre meg over idiot bilen!
Så herlig ❤ må være en god følelse!Det var endelig litt kaldt i luften i morges.
For første gang hadde jeg et lite barn kledd i ull genser og bukse strikket av meg![]()
Huff jaJa det er jo skikkelig nydelig vær her så Haha![]()
Er jo perfekt å reise nå daJa de fleste kommer vel hjem i disse dager, men siden jeg er i perm og ungene har fri denne uka også. Så ble det en liten familieferie hos venninna mi på ossskal virkelig kose oss
![]()
Håper det! Men heller det en alternativet til slike smerterKan hende du er herlig og hun ikke kommer helt enda![]()
Jaaaaa. Så deilig uten!Den er kjip når den returnerer![]()
Det er det absolutt!Greit å ha liggende om jeg får inn bestillinger![]()
Nå ble jeg ferdig med det rosa. Og det ble nyyyydelig ❤
Egentlig ikke!Æsj, hu er aldri velkommen!![]()
Biler som har gått under 100.000 km koster helst maks 70.000 og ikke eldre enn 2009 mod, helst nyere og som skal ha plass til to barn!Hvilke biler ser du på?
Virker jo ikke typisk ADD siden han henger med på skolen og klarer seg godt fagligHan funger veldig godt faglig, ikke så godt sosialt.
Han er en veldig fin storebror, litt vel streng og kranglete med frøkna
Nei, noen merker man det nesten ikke påJa er ikke alle som er sånn.
Takk for detJa satser på detFint det går greit. Lykke til videre
Kos dere masse i BergenVi reiste til Bergen i dag![]()
Tuusen takk :*Så flink du er![]()