Så koseligVi dro til Bergen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligVi dro til Bergen![]()
Juhu vi vantDen skal jeg også se![]()
Ah. SkjønnerNei da var grei str men likte den ikke
Var fin og god den volvoen men vi får se
Hurra for detJuhu vi vant![]()
Det blir det jaAh. Skjønner
Spennende å se hva dere ender med da![]()
Veldig kjektDet er fint![]()
Det var nok godtGod kveld ! I Dag har jeg vært helt hjemme alene og ikke gjort noenting. Super deilig.
Hva har dere gjort ?
Elsker hver eneste enDet er absolutt bedre enn ikke no![]()
Så herligEndelig så begynte frøkna å vise interesse for gå vognanå går hun frem og tilbake i stua og hyler av glede.
Ja merker han kjeder seg fort hjemme og koser seg med andre barn. Hs kommenterte det idag at det ser ut som han kommer godt overens med andre barn da det var en jente der rundt hans alder som han fant tonen medMi tror jeg har veldig godt av bhg. Ungene og det å bli kjent med andre unger. Komme hjem litt slitenmerker det ikke er nok med bare meg her hjemme. Kanskje din og trenger bhg
utfolde seg
![]()
Ååh så gøySå herlig. Her springer storebror avgårde med den og storkoser seg
. Går litt selv også og reiser seg opp selv uten støtte også nå
![]()
Det kom ett lite F ord ut av mannens munn etterfulgt av "se hvor du går jente"Det var ikke snilt
Alltid kjedelig når den kommer tilbake, er ikke så glad i henne jeg hellerTragisk innlegg å komme med, men kjennes ut som jeg skal få tante rød tilbake, og det er kjeeedelig... Vært så deilig et år utenIkke kommet enda, men kjennes ut som kroppen jobber med det. Blæææ.
Ha ha han må nok venne seg til å bli påkjørtDet kom ett lite F ord ut av mannens munn etterfulgt av "se hvor du går jente"![]()
Den er kjipTragisk innlegg å komme med, men kjennes ut som jeg skal få tante rød tilbake, og det er kjeeedelig... Vært så deilig et år utenIkke kommet enda, men kjennes ut som kroppen jobber med det. Blæææ.
Lykke til videreIkke ferdige. Ny dag i morgen
Kanskje ikke da neiIkke når han må stå opp tidlig![]()
God kveldGod kveld ! I Dag har jeg vært helt hjemme alene og ikke gjort noenting. Super deilig.
Hva har dere gjort ?
Ikke fan av det neiLiker du ikke skumle filmer?