Ja det var det da....Lekre biler!
Håper dere greier å velge mellom dem da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var det da....Lekre biler!
Håper dere greier å velge mellom dem da![]()
Ikke enda iallfall . Får håpe det kommer. Usikker på sum også i grunnHar de ønskeliste da?
Så kjekt . Brio sin?Endelig så begynte frøkna å vise interesse for gå vognanå går hun frem og tilbake i stua og hyler av glede.
ja det er vel deiligSå godt! Håper på en sånn dag imorgen![]()
Dagen idag har hvert fylt med ulike ærend, men godt å bli ferdig![]()
Volvo er lekre da !Volvo ja
Asx nei
Så moro daEndelig så begynte frøkna å vise interesse for gå vognanå går hun frem og tilbake i stua og hyler av glede.
Det er de men lave de vi kan tenke ossja det er vel deilig
Volvo er lekre da !
Tja ikke noe videre og særlig enda nei. Har sagt penger. Håpe det kommer liste . Vurderer noe reisegavekort ,men usikker siden de venter en liten en.Har de ingen ønsker?![]()
Jeg skjønner. Har litt erfaring med autisme via jobb og utdanning. Ellers har N Aspergers. Hvordan syns guttene utredningen er? Går det bra med de?De to eldste er til utredning på hhv autismesenteret og barnepsykiatrisk![]()
Nei, vi har den ogsåSå kjekt . Brio sin?
Han har lagt på seg 150 gr på ca 1 uke så hs var fornøyd med det. Han hadde lagt på seg 200 gr første uken hjemme. Går sakte men sikkert oppover så hs sa hun var ikke bekymret for vekten men at det var for tidlig å si. Skal tilbake om 2 uker å veie igjen.
Her er vi også våkne i 6 tiden. I sommer har han ikke hatt ro i seg til å ligge og sløve litt lenger slik han har pleid tidligere men i morges våknet han 05.45, fikk komme over til meg og ligge i armkroken min hvor han sovnet selv faktisk og sov til 6.30. Så fornøyd med det. Startet i bhg neste uke så får se hvordan det går. De ringte fra bhg idag og lurte på om han kunne begynne ett par dager senere for noen andre ville gjerne begynne tidligere. Hadde egentlig sagt på besøksdagen at vi nok kunne la han begynne senere også men kjenner han har godt av å komme i bhg nå. Men litt dårlig samvittighet også for vil jo ha han hjemme med meg også
Hehe åh den ja. Kjekk den. Nei må ikke kødde med vognen vet duNei, vi har den ogsåmen nå går det i fisher price lion musical walker
Har lagt ett par vekter i brio vogna så den ikke skal tippe forrover, men det var ikke så poppis![]()
Ja nå må man passe seg! Hun kjørte over tærne til far istadSå moro da
Haha neiHehe åh den ja. Kjekk den. Nei må ikke kødde med vognen vet du![]()
Sy endel babynest, kjole til LJ. Tight og toppSpennende, hva skal du sy med det?
Ja blir fort noen meter, og antar de 7 andre rullene var veldig spesielt fine?
Lave ? Sånn Senka mener du ?Det er de men lave de vi kan tenke oss
Det var ikke sniltJa nå må man passe seg! Hun kjørte over tærne til far istad![]()
Nei lave , den andre vqr høyLave ? Sånn Senka mener du ?
Åja sånn jaNei lave , den andre vqr høy
Liker ikke sitte ned på gulvet![]()
Så da har du 5 ekstra da?Sy endel babynest, kjole til LJ. Tight og toppblandt annet. En shorts også
![]()
Er bare at jeg ikke får tak i ripsbånd her jeg bor og jeg bruker en rull på et nest. Så da kjøpe jeg mange![]()