Skravletråd August 2016

Du har virkelig planer om å sy litt ja ;) og kanskje litt ivrig på båndene? :p
Haha. Neeeida. To ruller med 3mm silkebånd blir jo 50m bare der. Og 7 ruller 5meters med ripsbånd til babynest. Pluss litt til. Så blir endel :) første gangen jeg skal sy med strech stoff og :D

Det dumme med at jeg er sportsidiot og at sumo sender døgnet rundt, er at tv står på hele tiden.

Det dumme med at jeg er sportsidiot og at sumo sender døgnet rundt, er at tv står på hele tiden.
Tvsumo kom på her og. Heldigvis bryr ikke LJ seg om tv med mindre barneprogram er på. Men slo det av inntil hun er lagt seg for kvelden. Men skal se håndballkamp ikveld :)

Det er stas:D
Barnehyller?
To slike til rommet til Ulrik

kallax-hylle-r-d__0244005_PE383251_S4.JPG

Håper han fortsatt legger godt på seg med kun mm :)

Nja. Er i en god fase med kveldsleggingen. Men kveldene er som før og nettene og. Mye våken og mye opp trappa. Urolig søvn på natta. Og sover med oss fra hun våkner og hyler i 10-11 tiden på kvelden.

Har og kutta ned til 1 lur. Da 2 lurer helt tydelig gikk ut på nattesøvnen og hun stod opp 04. Det har hjulpet. Nå er vi på 06. Mye bedre. Men håper bhg hjelper:)
Han har lagt på seg 150 gr på ca 1 uke så hs var fornøyd med det. Han hadde lagt på seg 200 gr første uken hjemme. Går sakte men sikkert oppover så hs sa hun var ikke bekymret for vekten men at det var for tidlig å si. Skal tilbake om 2 uker å veie igjen:-).

Her er vi også våkne i 6 tiden. I sommer har han ikke hatt ro i seg til å ligge og sløve litt lenger slik han har pleid tidligere men i morges våknet han 05.45, fikk komme over til meg og ligge i armkroken min hvor han sovnet selv faktisk og sov til 6.30:-). Så fornøyd med det. Startet i bhg neste uke så får se hvordan det går. De ringte fra bhg idag og lurte på om han kunne begynne ett par dager senere for noen andre ville gjerne begynne tidligere. Hadde egentlig sagt på besøksdagen at vi nok kunne la han begynne senere også men kjenner han har godt av å komme i bhg nå. Men litt dårlig samvittighet også for vil jo ha han hjemme med meg også

Haha. Neeeida. To ruller med 3mm silkebånd blir jo 50m bare der. Og 7 ruller 5meters med ripsbånd til babynest. Pluss litt til. Så blir endel :) første gangen jeg skal sy med strech stoff og :D
Spennende, hva skal du sy med det?

Ja blir fort noen meter, og antar de 7 andre rullene var veldig spesielt fine?

Du må jo ikke det?!:eek:
Jeg gjør jo ikke det, mannen derimot han gjør det :o
15.000 fordelt på lån til en kompis og bilen i egypt!
Skal få igjen i begynnelsen av september og det vi får da dekker perfekt barnevogna som også skal hentes i begynnelsen av september, så mannen vet hvor forbannet jeg vil være om ikke de pengene kommer tidsnok ;)

Back
Topp