Ha ha skal la være detJaja bare ikke sitt på magen så går det bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha skal la være detJaja bare ikke sitt på magen så går det bra![]()
God tur og kos dreHa en fin dag alle sammenNå sitter vi på flyplassen og er klar for den siste ferieuken vår
![]()
Var 2012 modellHvilken modell?
Var den bra?Gåten Ragnarok![]()
Det haddeikke vært dumt det hellerKjedelig å luke....ønsker meg asfalt jeg![]()
Haha. Neeeida. To ruller med 3mm silkebånd blir jo 50m bare der. Og 7 ruller 5meters med ripsbånd til babynest. Pluss litt til. Så blir endelDu har virkelig planer om å sy litt jaog kanskje litt ivrig på båndene?
![]()
Aaah. Har 2013 modell selv. Veldig flotte biler. Asx blir vel for små dor dere. Hva synes du om v60?Var 2012 modell
Asx blir det ikkr
Tvsumo kom på her og. Heldigvis bryr ikke LJ seg om tv med mindre barneprogram er på. Men slo det av inntil hun er lagt seg for kvelden. Men skal se håndballkamp ikveldDet dumme med at jeg er sportsidiot og at sumo sender døgnet rundt, er at tv står på hele tiden.
Du må jo ikke det?!Ja spesielt når man låner bort og sender vekk alt av ekstra penger denne mnd så null innkjøp kan bli gjort![]()
Håper det gikk bra!På vei til hokksund å drammen
Hokksund dor å se på volvo
Litt mer sosialt om man ser TV sammen daSom om tv generelt er sosialt.![]()
Det er stas1,5 timer til jeg skal bygge Ikea hyller
Han har lagt på seg 150 gr på ca 1 uke så hs var fornøyd med det. Han hadde lagt på seg 200 gr første uken hjemme. Går sakte men sikkert oppover så hs sa hun var ikke bekymret for vekten men at det var for tidlig å si. Skal tilbake om 2 uker å veie igjenHåper han fortsatt legger godt på seg med kun mm![]()
Nja. Er i en god fase med kveldsleggingen. Men kveldene er som før og nettene og. Mye våken og mye opp trappa. Urolig søvn på natta. Og sover med oss fra hun våkner og hyler i 10-11 tiden på kvelden.
Har og kutta ned til 1 lur. Da 2 lurer helt tydelig gikk ut på nattesøvnen og hun stod opp 04. Det har hjulpet. Nå er vi på 06. Mye bedre. Men håper bhg hjelper![]()
RonjaR da, snoker du på private samtalerJasså, jeg kan lese!!![]()
Det er bra, faktisk greid å unngå at snuppa setter seg på magen, litt stolt av detHa ha skal la være det
Spennende, hva skal du sy med det?Haha. Neeeida. To ruller med 3mm silkebånd blir jo 50m bare der. Og 7 ruller 5meters med ripsbånd til babynest. Pluss litt til. Så blir endelførste gangen jeg skal sy med strech stoff og
![]()
Den skal jeg også seTvsumo kom på her og. Heldigvis bryr ikke LJ seg om tv med mindre barneprogram er på. Men slo det av inntil hun er lagt seg for kvelden. Men skal se håndballkamp ikveld![]()
Jeg gjør jo ikke det, mannen derimot han gjør detDu må jo ikke det?!![]()