Noen er hardt rammet ja, det er heftigVar på en autist i skolen en gang . Heftig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen er hardt rammet ja, det er heftigVar på en autist i skolen en gang . Heftig
Sov godt søte duNei, skal tidlig opp i morgen, nå må jeg komme meg i seng
Han funger veldig godt faglig, ikke så godt sosialt.Hvordan fungerer han på skolen da?
Og mot søskene sine?
Ja er ikke alle som er sånn.Noen er hardt rammet ja, det er heftig![]()
Kan skjønne det . Musikk er jo kjektHaha neivi har så mange gå vogner, kan velge og vrake. Men den med musikk er vist best.
Håper du finner på noe lurt![]()
Ja satser på detDe synes det er greit foreløpig
Eldste som utredes på autismesenteret har sannsynligvis ikke autisme men ADD![]()
Kose dere i finværet![]()
Så gøyEndelig så begynte frøkna å vise interesse for gå vognanå går hun frem og tilbake i stua og hyler av glede.
Føler "alle" kommer fra ferie nå![]()
Kos dere![]()
Greit å ha liggende om jeg får inn bestillingerSå da har du 5 ekstra da?
Blir sikkert mye fint da![]()
Gøy å se han vil leke med andre. Ser mi og vil det.Ja merker han kjeder seg fort hjemme og koser seg med andre barn. Hs kommenterte det idag at det ser ut som han kommer godt overens med andre barn da det var en jente der rundt hans alder som han fant tonen med. Men merker han fort blir litt "overkjørt" av andre barn spesielt de eldre som kanskje er mer frempå. Gir lett opp leker hvis andre kommer og tar dem fra han osv. Men deler lett med seg og vil bort og leke med andre. Får fort ett litt trist uttrykk i ansiktet hvis den han går bort til "skuer" han vekk hvis de vil ha leken alene. Han vil leke sammen med dem
![]()
Den er kjip når den returnererTragisk innlegg å komme med, men kjennes ut som jeg skal få tante rød tilbake, og det er kjeeedelig... Vært så deilig et år utenIkke kommet enda, men kjennes ut som kroppen jobber med det. Blæææ.
Skal få tatt bilde i daglys imorgen. Som viser fargen bedre. Det er ferdig nå og ble nyyydeligDet så nydelug ut
Blir spennende å følge fremoverJuhu vi vant![]()
Tuusen takk musemor :*Utrolig fin, flink du er
Veldig gøy når man får brukt hjemmestrikkDet var endelig litt kaldt i luften i morges.
For første gang hadde jeg et lite barn kledd i ull genser og bukse strikket av meg![]()
Ble enda finere ferdigSå fiiint!![]()
Så flink du er![]()
Lyses ødelegget, men ferdig med nestetmå få tatt bedre bilder imorgen i daglys
![]()