Skravletråd August 2016

Jeg begynner somregel i september.
Og gjør nesten alt i desember ;-)
Skulle gjerne begynt nå, men termin i oktober fokuserer jeg heller på at babyen kommer og slipper å være naken ;) og får et sted å sove

Hmm. Hodet surrer med tanker om jul allerede? Mulig juleplanleggeren 2016 åpner snart. (det er jo et halvt år siden Kengu åpnet sin ;-))
Der var du:D nå skulle jeg snart etterlyse deg:P
Jul er for tidlig for meg...

Frøkna 4 år: Mammaaaaa... jeg er sinne på det siden jeg ikke får sjokolade og får sitte foran dataen... (hyl og skrik som bare ei på 4 år kan).
Vennen min, du ser de foliearkene der borte med fisk på?
Jeg liker ikke folie.. (mer hyl og skrik)
Kan du hjelpe mamma med å legge grønnsakene oppå fisken, ta disse gulrot bitene og legg oppå den første fiskebiten
JA!!! (stort smil)

Noen ganger er det fryktelig, fryktelig lett

Der var du:D nå skulle jeg snart etterlyse deg:P
Jul er for tidlig for meg...
Jeg er her jeg.

For tidlig med jul her også, men mye som bør gjøres før juleforberedelsene.

Skulle gjerne begynt nå, men termin i oktober fokuserer jeg heller på at babyen kommer og slipper å være naken ;) og får et sted å sove
Ser den.

Jeg er jo sannsynligvis hjemme i permisjon i høst. Med en baby. Men håpet er å få gjort en del ting i huset før selve juleforberedelsene

Samt begynne med kalendergavene...ebay tar tid
Så oftest somler jeg til jeg er så sent ute at det blir et raid på kjøpesenteret og dyrere enn jeg hadde tenkt. Og sitter på kvelden 30.11 med julemusikk og julebrus og pakker inn og ca halvveis er klokka så mye at jeg vil legge meg og jeg er lei...

Frøkna 4 år: Mammaaaaa... jeg er sinne på det siden jeg ikke får sjokolade og får sitte foran dataen... (hyl og skrik som bare ei på 4 år kan).
Vennen min, du ser de foliearkene der borte med fisk på?
Jeg liker ikke folie.. (mer hyl og skrik)
Kan du hjelpe mamma med å legge grønnsakene oppå fisken, ta disse gulrot bitene og legg oppå den første fiskebiten
JA!!! (stort smil)

Noen ganger er det fryktelig, fryktelig lett
Hehe ja noen ganger er det lett å distrahere dem ;)

Ser den.

Jeg er jo sannsynligvis hjemme i permisjon i høst. Med en baby. Men håpet er å få gjort en del ting i huset før selve juleforberedelsene

Samt begynne med kalendergavene...ebay tar tid
Så oftest somler jeg til jeg er så sent ute at det blir et raid på kjøpesenteret og dyrere enn jeg hadde tenkt. Og sitter på kvelden 30.11 med julemusikk og julebrus og pakker inn og ca halvveis er klokka så mye at jeg vil legge meg og jeg er lei...
Høres typisk ut, men det blir alltid jul ;)

Back
Topp