Den høye men den ble solgtHva ønsker du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den høye men den ble solgtHva ønsker du da?
Viktig med bil ro ikke har gått altfor langt!Da har vi en som er eldre men gått mindre da
Å nei!Fy søren
Snakk om å bli slått på målstreken
Bilen ble solgt![]()
Mhm jeg vetÅ nei!
Så typisk!!
Nei ikke til den prisen og de kriteriene vil jeg troViktig med bil ro ikke har gått altfor langt!
Egentlig nå vil jeg ha en bil som har gått under 60.000 km men det er nok ikke lett å finne![]()
Horten er verdens navleser den![]()
horten faktisk !
Nei det er forståelig![]()
Takk det gjør jegKos deg på jobb
Håper kontrollen gikk fintGod morgenvi sov lenge idag. Det løpes med gå vogner. Mannen sa nettopp "pass på tærne nå"
Idag skal vi endelig på helsestasjonen1 års kontroll comming up.
God ettermiddag snuppaGod morgen
Må vel vaske litt mer klær
Så ut å prøve flere biler
Nope har ikke detGod ettermiddag snuppa
Blitt bilkjøp?!
Håper du har koset deg med BentleifGod morgen jenterlevert storesøster i bhg. Elsker sjalet mitt. Går så mye lettere da
nå ser jeg litt serie før jeg skal sove litt. Etterpå møte bentleif også blir det hjem å fikse middag
nå starter jakten på større plass og forhåpentligvis finner vi noe
jeg prøver å slutte med godis i ukedagene. Brus er null problem fordi det liker jeg ikke lenger
![]()
Ja det er herligSover ikke bedre med en 8 mnd gammel baby i midten heller . Men er koselig da<3
Hehe, fram med bøkeneHørte på radioen nå at det er kvinner som leser mest bøker (ut i fra en undersøkelse med 3000 deltakere) Og de lever i gjennomsnitt 2 år lengerTror jeg skal begynne å lese mer
![]()
Deilig å våkne og det første jeg ser er hans nusselige ansiktGod morgen Ronja!Ha en fin dag på jobb! Men det er jo så koselig når de kommer krypende
Men veldig slitsomt ja
![]()
En lekker sak den derHundai ix 35
Vis vedlegget 190754
Greit å ta vare på seg selvNå er jeg der i dette svangerskapet hvor jeg var med snuppa i uke 30sykemeldt på sofaen
Må hjem og måle ikveldHva er innermålet på den?
Den eer så sur! Samme skjedde her hvor jeg gikk glipp av 2 biler som ble solgt bare en time før jeg ringte og ville reservere for å få settFy søren
Snakk om å bli slått på målstreken
Bilen ble solgt![]()
Så deiligBank i bordet, da sover begge ungene. Halleluja
![]()