SpennendeHar testet volvo og mitsubishi
I dag blir det volvo og hundai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeHar testet volvo og mitsubishi
I dag blir det volvo og hundai
Bil er dyrt så da må vi finne den perfekteSpennendeblir en del prøving da
Enig! Viktig med det rette utvalget, er det stasjonsvogn dere er på jakt etterBil er dyrt så da må vi finne den perfekte![]()
Sover ikke bedre med en 8 mnd gammel baby i midten heller . Men er koselig da<3God morgen jenter
Jobb idag, trøtt i tryne... Sover ikke like godt med en 4 åring i midten![]()
God morgen Ronja!God morgen jenter
Jobb idag, trøtt i tryne... Sover ikke like godt med en 4 åring i midten![]()
Ha en fin dagGod morgen jenterlevert storesøster i bhg. Elsker sjalet mitt. Går så mye lettere da
nå ser jeg litt serie før jeg skal sove litt. Etterpå møte bentleif også blir det hjem å fikse middag
nå starter jakten på større plass og forhåpentligvis finner vi noe
jeg prøver å slutte med godis i ukedagene. Brus er null problem fordi det liker jeg ikke lenger
![]()
Her i huset leser mannen mest, men det er bare fordi min ekstrajobb som mamma har hindret meg fra å lese like mye som jeg pleier om sommerenHørte på radioen nå at det er kvinner som leser mest bøker (ut i fra en undersøkelse med 3000 deltakere) Og de lever i gjennomsnitt 2 år lenger![]()
Lykke tilGod morgen
Peøvekjøre bil
Pakke inn gaver til kb
Lage muffins
Det er bra at han leserHer i huset leser mannen mest, men det er bare fordi min ekstrajobb som mamma har hindret meg fra å lese like mye som jeg pleier om sommeren![]()
Suv eller stasjonsvognEnig! Viktig med det rette utvalget, er det stasjonsvogn dere er på jakt etter
Bra for meg som leser myeHørte på radioen nå at det er kvinner som leser mest bøker (ut i fra en undersøkelse med 3000 deltakere) Og de lever i gjennomsnitt 2 år lengerTror jeg skal begynne å lese mer
![]()
Ja i morgenLykke til
Har han bursdag ?
Å så stasJa i morgen![]()
Det er detÅ så stas![]()
Tenkte på deg med en gang jeg hørte detBra for meg som leser mye![]()
Blir et langt liv daTenkte på deg med en gang jeg hørte det![]()
Det får jeg håper uansett om du hadde lest eller ei <3Blir et langt liv da![]()