Da er det best å bytte i god tidIkke akkurat nå, men den kommer garantert snart til å gjøre det + det er litt trangt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det best å bytte i god tidIkke akkurat nå, men den kommer garantert snart til å gjøre det + det er litt trangt![]()
Flott de passer på degJaja i sverige tar de grenseverdier til svangerskapsdiabetes seriøst!
Fått innkallelse til først en dag med jordmortime så rett til diabetessykepleier og ernæringsfysiolog i to timer også komme tilbake dagen etterpå til diabeteslege og fødselslege!
Står også noe om at videre utredning med blodsukkeret som taes igjennom et døgn.
Orker ikke ta den kampen nåSamme her med jentungen vår.. Hva gjør man ikke for litt søvn og fred i huset iblant![]()
Jupp men nå er den borteEn lekker sak den der![]()
God vaktVaktstart om 15 minutter. Kjenner jeg mest vil hjem jeg![]()
Mhm skikkelig surtDen eer så sur! Samme skjedde her hvor jeg gikk glipp av 2 biler som ble solgt bare en time før jeg ringte og ville reservere for å få sett
Satser på detHåper det går bedre enn fryktet!![]()
Er to mulige men tror de er små bak.Nei ikke til den prisen og de kriteriene vil jeg tro
Tja det får vi ikke gjort. Men bytte må vi snartDa er det best å bytte i god tid![]()
Ja det er det jo.Flott de passer på deg![]()
Har du ikke begynt?Hmm. Hodet surrer med tanker om jul allerede? Mulig juleplanleggeren 2016 åpner snart. (det er jo et halvt år siden Kengu åpnet sin ;-))
På tide å åpne den nåHmm. Hodet surrer med tanker om jul allerede? Mulig juleplanleggeren 2016 åpner snart. (det er jo et halvt år siden Kengu åpnet sin ;-))
Så kjedelig daFikk ikke prøvd favorittbilen ,akkurqt da vi kom så vqr det noen andre som skulle prøve den
Da blir det nok bra bilderMå nesten detsøsteren min har speilreflekskamera som jeg nok nan låne. Nen hun er ikke hjemme før neste mandag
Tror nok de fleste barn har en slik periodeÅååja. Regner med mi og blir å gjøre slikt etterhvert. Hun sover med oss frs midnatt allerde
Slitsomt å være på kontrollDaaa var vi ferdige på helsestasjonendet var en trøtt frøken som sovna med en gang i bilen
![]()
Jeg begynner somregel i september.Har du ikke begynt?
Altså ikke jeg heller, men har november og begynnelsen av desember i år![]()
Æsj!!Fy søren
Snakk om å bli slått på målstreken
Bilen ble solgt![]()