Skravletråd August 2016

God morgen :) hva er deres planer i dag ? Jeg skal gjøre resten av husarbeidet, dra innom tlf butikken, hente en pakke og begynne å strikke hentesett :D
Min plan er å slappe av, slappe av litt meg og kanskje ta oppvasken ;)

Jaja i sverige tar de grenseverdier til svangerskapsdiabetes seriøst!
Fått innkallelse til først en dag med jordmortime så rett til diabetessykepleier og ernæringsfysiolog i to timer også komme tilbake dagen etterpå til diabeteslege og fødselslege!

Står også noe om at videre utredning med blodsukkeret som taes igjennom et døgn.

Jaja i sverige tar de grenseverdier til svangerskapsdiabetes seriøst!
Fått innkallelse til først en dag med jordmortime så rett til diabetessykepleier og ernæringsfysiolog i to timer også komme tilbake dagen etterpå til diabeteslege og fødselslege!

Står også noe om at videre utredning med blodsukkeret som taes igjennom et døgn.
Wow, snakk om god behandling, oppfølging og ivaretakelse :)

Toyota får man også mer for pengene ;) De satser mer på materialet enn design inni ;) Når jeg og mannen ble sammen hadde han en Toyota corolla, han måtte nesten ikke bytte ut noen deler ;)
Vet det, men får bli neste bil, ellers må vi vente en god stund til :p

Wow, snakk om god behandling, oppfølging og ivaretakelse :)
Ja det er det, og kom i standard type ark så tydelig at dette er normen.
For min egen del syns jeg det derimot er litt overkill, kunne gjerne fått blodsukker apparat, målt hjemme og tatt alt der på en dag ;)

MEN i sverige er det vanlig at diabetessykepleier er den som lærer bort hvordan man bruker et blodsukker apparat, mens jeg hadde det på skolen for å kunne hjelpe eventuelt kunder på apotek, samt at jeg lærte opp min farmor i det siden hun ikke fikk god informasjon :p

Ingen foreløpig. Legger dette ut for salg :) og for å få flere produkter å ha bilde av i "butikken" :) men kjenner jeg må få lånt meg et bedre kamera enn mobilen. Siden iphonen ble ødelagt er det ikke så brs bilder som blir tatt med den gamle tlf
Smart å ha litt bilder av varene ja:D

Merkelig følelse i morges kl 7 da vi stod opp.

Kom til å tenke på at om nøyaktig ei uke står vi opp tilnen ny hverdag. Da er det rett opp og ordne begge, og trille eller kjøre bort til barnehagen :)

Om 1 uke blir min lille jente stor plutselig.. ei barnehagejente
Tiden flyr, barnehagestart er en milepæl:D

Back
Topp