Hurra for detBank i bordet, da sover begge ungene. Halleluja
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for detBank i bordet, da sover begge ungene. Halleluja
![]()
Ååh, så kjedelig..Husker jeg blødde i ti uker ca etter fødselen. Så var det knappe to uker stopp før tr kom![]()
God bedringNå er jeg der i dette svangerskapet hvor jeg var med snuppa i uke 30sykemeldt på sofaen
Min plan er å slappe av, slappe av litt meg og kanskje ta oppvaskenGod morgenhva er deres planer i dag ? Jeg skal gjøre resten av husarbeidet, dra innom tlf butikken, hente en pakke og begynne å strikke hentesett
![]()
Eneste stedet som hadde hvert praktisk hadde hvert på sofaen, men skal ha vugge ved sofaen istedenforHvorfor ville du ikke ha?![]()
Ikke akkurat nå, men den kommer garantert snart til å gjøre det + det er litt trangtKrangler bilen?![]()
Hehe. Yep, jeg måtte ta den alene med huTakkoff den vaksinen ass, godt mannen er med
![]()
Hurra hurraBank i bordet, da sover begge ungene. Halleluja
![]()
Hurra for det.Ååh, så kjedelig..Jeg har nå ikke hatt en blødning på 5 måneder etter fødsel, så klager ei
![]()
Jaja sånt skjer fort, hvert svangerskap er uliktNå er jeg der i dette svangerskapet hvor jeg var med snuppa i uke 30sykemeldt på sofaen
Toyota får man også mer for pengene
Wow, snakk om god behandling, oppfølging og ivaretakelseJaja i sverige tar de grenseverdier til svangerskapsdiabetes seriøst!
Fått innkallelse til først en dag med jordmortime så rett til diabetessykepleier og ernæringsfysiolog i to timer også komme tilbake dagen etterpå til diabeteslege og fødselslege!
Står også noe om at videre utredning med blodsukkeret som taes igjennom et døgn.
Vet det, men får bli neste bil, ellers må vi vente en god stund tilToyota får man også mer for pengeneDe satser mer på materialet enn design inni
Når jeg og mannen ble sammen hadde han en Toyota corolla, han måtte nesten ikke bytte ut noen deler
![]()
Ja det er det, og kom i standard type ark så tydelig at dette er normen.Wow, snakk om god behandling, oppfølging og ivaretakelse![]()
Smart å ha litt bilder av varene jaIngen foreløpig. Legger dette ut for salgog for å få flere produkter å ha bilde av i "butikken"
men kjenner jeg må få lånt meg et bedre kamera enn mobilen. Siden iphonen ble ødelagt er det ikke så brs bilder som blir tatt med den gamle tlf
Han kommer ofte snikende ved midnattVille han ikke sove alene inatt?![]()
Tiden flyr, barnehagestart er en milepælMerkelig følelse i morges kl 7 da vi stod opp.
Kom til å tenke på at om nøyaktig ei uke står vi opp tilnen ny hverdag. Da er det rett opp og ordne begge, og trille eller kjøre bort til barnehagen
Om 1 uke blir min lille jente stor plutselig.. ei barnehagejente