Skravletråd August 2016

God morgen :) hva er deres planer i dag ? Jeg skal gjøre resten av husarbeidet, dra innom tlf butikken, hente en pakke og begynne å strikke hentesett :D

1bcb01183450b4f8fd5d9ae2b432d792

Lyses ødelegget, men ferdig med nestet :D må få tatt bedre bilder imorgen i daglys :)
Så nydelig:D

Og nå skal jeg snart finne senga.

Pga dyrt innkjøp av vogn osv ser jeg etter bruktbil som er ca6 år gammel som ikke har gått altfor langt for hadde hvert fint å ikke bekymre meg over idiot bilen!
Krangler bilen?:(

God morgen :) hva er deres planer i dag ? Jeg skal gjøre resten av husarbeidet, dra innom tlf butikken, hente en pakke og begynne å strikke hentesett :D
Her er det som vanlig med planer. Hjemme med frøkna til jeg skal på jobb i ettermiddag. Tenker oss en tur til sentrum muligens. Får se ann været. Regner nå så innedag frister :p

God morgen jenter:D
Jobb idag, trøtt i tryne... Sover ikke like godt med en 4 åring i midten:P

Hvem skal ha det?:)
Ingen foreløpig. Legger dette ut for salg :) og for å få flere produkter å ha bilde av i "butikken" :) men kjenner jeg må få lånt meg et bedre kamera enn mobilen. Siden iphonen ble ødelagt er det ikke så brs bilder som blir tatt med den gamle tlf

Merkelig følelse i morges kl 7 da vi stod opp.

Kom til å tenke på at om nøyaktig ei uke står vi opp tilnen ny hverdag. Da er det rett opp og ordne begge, og trille eller kjøre bort til barnehagen :)

Om 1 uke blir min lille jente stor plutselig.. ei barnehagejente

Søren, gubben skal visst jobbe skift med en uke dag og en uke kveld allikevel:-/. Fikk beskjed før ferien av de kun skulle jobb dag men det var visst kun denne uken så kveld fra neste uke. Skal bli spennende å klare å legge storebror til vanlig tid samtidig som lillebror henger i puppen hele kvelden og hyler om jeg legger han fra meg:-/

Back
Topp