Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk :*Du er dyktig
Husker jeg blødde i ti uker ca etter fødselen. Så var det knappe to uker stopp før tr komJaaaaa. Så deilig uten!
Hvorfor ville du ikke ha?Det er det absolutt!
Så bilde av det ❤
Nesten litt synd at jeg ikke vil ha![]()
Så nydelig![]()
Lyses ødelegget, men ferdig med nestetmå få tatt bedre bilder imorgen i daglys
![]()
Krangler bilen?Og nå skal jeg snart finne senga.
Pga dyrt innkjøp av vogn osv ser jeg etter bruktbil som er ca6 år gammel som ikke har gått altfor langt for hadde hvert fint å ikke bekymre meg over idiot bilen!
Du må være optimistTja var det da![]()
Tviler
Det er santEgentlig ikke!Men tar heller tante rød enn alternativet til litt livlige eggstokker.
Enda flottere farge i virkelighetenSå nydelig![]()
Her er det som vanlig med planer. Hjemme med frøkna til jeg skal på jobb i ettermiddag. Tenker oss en tur til sentrum muligens. Får se ann været. Regner nå så innedag fristerGod morgenhva er deres planer i dag ? Jeg skal gjøre resten av husarbeidet, dra innom tlf butikken, hente en pakke og begynne å strikke hentesett
![]()
God morgenGod morgenhva er deres planer i dag ? Jeg skal gjøre resten av husarbeidet, dra innom tlf butikken, hente en pakke og begynne å strikke hentesett
![]()
Hvem skal ha det?Enda flottere farge i virkeligheten![]()
Ingen foreløpig. Legger dette ut for salgHvem skal ha det?![]()
Ville han ikke sove alene inatt?God morgen jenter
Jobb idag, trøtt i tryne... Sover ikke like godt med en 4 åring i midten![]()
Er en gammel brio vogn mener jeg fra når jeg var liten men det er ikke musikk påÅåh så gøydere bruker Brio vogn eller?
Skulle ønske musikken på den ene gå vogna her var litt lavereer jo så høy lyd.
Aah. Jeg skal prøve å ta ut de vektene i brio vogna idagEr en gammel brio vogn mener jeg fra når jeg var liten men det er ikke musikk på![]()