Skravletråd August 2016

Biler som har gått under 100.000 km koster helst maks 70.000 og ikke eldre enn 2009 mod, helst nyere og som skal ha plass til to barn!

Drømme bilen er Toyota avensis eller wv touran, men de koster en del mer :(
Ja touranen kosrer nok hvertfall mer

God morgen :) vi sov lenge idag. Det løpes med gå vogner. Mannen sa nettopp "pass på tærne nå"
Idag skal vi endelig på helsestasjonen :) 1 års kontroll comming up.

God morgen :) vi sov lenge idag. Det løpes med gå vogner. Mannen sa nettopp "pass på tærne nå"
Idag skal vi endelig på helsestasjonen :) 1 års kontroll comming up.
Lykke til på kontroll og med vaksine :)

Merkelig følelse i morges kl 7 da vi stod opp.

Kom til å tenke på at om nøyaktig ei uke står vi opp tilnen ny hverdag. Da er det rett opp og ordne begge, og trille eller kjøre bort til barnehagen :)

Om 1 uke blir min lille jente stor plutselig.. ei barnehagejente
Såennende med bhgstart da

God morgen jenter :) levert storesøster i bhg. Elsker sjalet mitt. Går så mye lettere da :D nå ser jeg litt serie før jeg skal sove litt. Etterpå møte bentleif også blir det hjem å fikse middag :D nå starter jakten på større plass og forhåpentligvis finner vi noe :) jeg prøver å slutte med godis i ukedagene. Brus er null problem fordi det liker jeg ikke lenger :)

God morgen jenter :) levert storesøster i bhg. Elsker sjalet mitt. Går så mye lettere da :D nå ser jeg litt serie før jeg skal sove litt. Etterpå møte bentleif også blir det hjem å fikse middag :D nå starter jakten på større plass og forhåpentligvis finner vi noe :) jeg prøver å slutte med godis i ukedagene. Brus er null problem fordi det liker jeg ikke lenger :)
Gleder meg jeg å :)

God morgen
Ha en fin dag

Back
Topp