Fødsels-tegn tråden!

blir jo helt tullete :-P Lå med mens-murringer med jevne mellomrom i natt, og håpte at noe skulle være på gang. innimellom presset lillegutt seg nedover, så jeg kjente det i bekkenet (?) eller et sted nedi der :P Våknet idag, og alt er som før x) Er litt øm i skambenet bare, ellers alt som før... -,-

Hvor mye slim kommer med den proppen egentlig? Er det mulig å overse den? I går kom det maasse slim på papiret når jeg tørka meg, men så ikke noe blod eller rosa. Har gått å venta på den proppen sia da, men null og nada :-( min mamma fortalte meg at med alle sine hadde proppen gått to dager før fødselen startet, så jeg ble rimelig klar.
Nedtur var det også da jeg var hos jm idag og hun laga ny time til meg om to uker og tok det som en selvfølge at jeg skulle møte opp da, OG lage time til overtidskontroll på sykehuset uka etter det igjen! Kjente nesten tårene kom :arghh::laughing001

Hvor mye slim kommer med den proppen egentlig? Er det mulig å overse den? I går kom det maasse slim på papiret når jeg tørka meg, men så ikke noe blod eller rosa. Har gått å venta på den proppen sia da, men null og nada :-( min mamma fortalte meg at med alle sine hadde proppen gått to dager før fødselen startet, så jeg ble rimelig klar.
Nedtur var det også da jeg var hos jm idag og hun laga ny time til meg om to uker og tok det som en selvfølge at jeg skulle møte opp da, OG lage time til overtidskontroll på sykehuset uka etter det igjen! Kjente nesten tårene kom :arghh::laughing001
Min jm lagde også kontroll til meg til torsdag, og overtidskontroll på sykehuset til mandagen... terminen min var nå på søndag. Såå... jaa.... motiverende jordmødre vi har. :(

Er det mulig....hadde tett i tett med ganske kraftige kynnere hele går kveld, de begynte å bli en antydning vonde og var ganske regelmessige. Gikk og la meg skikkelig optimistisk og tenkte at nå kom det ordentlig i gang i løpet av natten. Men nei har sovet hele natten (utenom de vanlige oppvåkningene) og alt har dabbet av:( Har fortsatt en og annen kynner, og fortsatt av den litt kraftige typen, men hjelper jo ikke....

Jaja da blir det overtidskontroll allikevel i dag da:sorry:

Masse lykke til dere som er i gang nå!

Da var vannet her gått :):) venter bare på at riene skal bli litt meire regelmessige, så kjører vi på føden :)
Tenk at lillegutten vår snart e her❤️
Samme her :) Vannet gikk for 8 timer siden, bare litt murringer etterpå. Fått time på sykehuset i morgen tidlig. Har det skjedd noe hos deg?

Her gikk vannet kl. 00:15 og lillegutt var født kl. 06:04❤️ han var 3680g, 51 cm og 36 i hodet❤️
Alt er bra med oss alle tre :)
Håper du snart kjem igang med fødselen du også rog87 :) masse lykke til :)
Oi, så kjapt :) Er det første babyen? Og det begynte med rier og vannavgang nesten samtidig da eller? Her er det ikke begynt med rier ennå engang. Renner fremdeles vann, og har blødd litt. Ligger å lader opp på sofaen til riene forhåpentligvis begynner :)

Oi, så kjapt :) Er det første babyen? Og det begynte med rier og vannavgang nesten samtidig da eller? Her er det ikke begynt med rier ennå engang. Renner fremdeles vann, og har blødd litt. Ligger å lader opp på sofaen til riene forhåpentligvis begynner :)
Nei dette e 2 barnet :) 1 barnet brukte eg 2 døgn på!
Ja riene startet ganske rett etter vannet gikk :)
Du må bare lade opp, det beste for kroppen e hvile :)

Nei dette e 2 barnet :) 1 barnet brukte eg 2 døgn på!
Ja riene startet ganske rett etter vannet gikk :)
Du må bare lade opp, det beste for kroppen e hvile :)
Ok :) Ble litt i stuss nå når jeg hengte opp klær gikk det mye vann igjen. Kanskje aktivitet kan føre til å få i gang riene? Men mener på å ha hørt på kurset vi var på at det beste er å lade opp til en er rundt 5 cm, og så bevege seg om en kan/orker. Men ble jo selvfølgelig usikker på det meste nå :o

Nei der starter riene søndags morgen, og mandags formiddag (ca kl.14:00) tok de vannet da riene begynte å dabbe av, så var lille født kl.20 :)
Så dette blei to vidt forskjellige fødsler :)
Planlegg å forlate sykehuset for pizza og små handling, satse på at vannet ikke plutselig går da:dummy:

Back
Topp