Utstyr

Ja :) her var Obsen butikken i ombygging så de hadde litt av hvert på tilbud. Så kjolen men den er i str 50 :p kostet 50 kr :p leitet etter fler men veldig tomt :) så bruket den nok litt i starten utenpå en lys body :)
Den eg og var på er under ombygging, betalte og 50kr :) Du var vell ikke tilfeldigvis på den på lagunen i Bergen? :)

I dag kjøpte vi newborn Seat til tripptrappstol så nå må vi ha en ny tripptrappstol :p

Så morro, eg var der på fredag :) De rosa hang på siden av korgen bak noen shortser :) Fikk og kjøpt en hvit strømpebukse med sånn rysjer på rumpa og 4stk sommerhatter i forskjellige str på Cubus for 10kr totalt :D

I dag kjøpte vi newborn Seat til tripptrappstol så nå må vi ha en ny tripptrappstol :p
Det setet er helt fantastisk, brukte det kjempe mye til storebror :) Nå må vi bare kjøpe en til tripp trapp som lillesøster kan ha :)

Så morro, eg var der på fredag :) De rosa hang på siden av korgen bak noen shortser :) Fikk og kjøpt en hvit strømpebukse med sånn rysjer på rumpa og 4stk sommerhatter i forskjellige str på Cubus for 10kr totalt :D
Her var det fire shortser igjen og en kjole og det var det :p prøvde å gå innom Cubus men var jo fullstendig kaos og uoversiktlig :p bor du langt unna? :p

Det setet er helt fantastisk, brukte det kjempe mye til storebror :) Nå må vi bare kjøpe en til tripp trapp som lillesøster kan ha :)
Så bra du er fornøyd :) her har vi en tripptrappstol så må bare få til lillesøster :p kjekt å ha alle samlet rundt bordet tenker jeg :p kjøpte det for 100 kr på finn :p

Oi, det var nærme :) Gått i åpen bhg på Nesttun eller? Eventuelt babysang i kirken på Nesttun? Du har et barn fra før?
Jeg har et barn ja. Har vært i åpen barnehage men ikke så mye. Babysang var jeg høst 2015 :p duda?

Prøver holde tilbake å ikke kjøpe klær før jeg får vite kjønn, men det er veldig vanskelig :) Fant denne søte lille på Cubus på fredag

upload_2016-8-7_20-14-21.png

Har fått arvet en del ullklær og baby björn og ammepute :D ellers ikke kjøpt noe annet enn 3 bodyer selv. Venter med shoppingen en liten stund til selv om det kribler i fingra :p

Da var babynest og vognpose i hus :D

Vedlegg

• 1470740551141.jpg
    1470740551141.jpg
    62 KB · Visninger: 73
  • 1470740560163.jpg
    1470740560163.jpg
    72,7 KB · Visninger: 70
Da var babynest og vognpose i hus :D
Såå fine! Hva er lengden på nestet og vognposen? Jeg har planer om p lage babynest selv, og ser på nett at de lages i to lengder som regel.. Og vognposen og finnes jo i 2 str om jeg har skjønt det riktig, en til spedbarn og en til litt mindre.. Åhh dette er så vanskelig :p

Back
Topp