På hytta?Rydder og fikser
Kjedelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På hytta?Rydder og fikser
Kjedelig
Så flink du har værtLitt stolt av meg selv!
Hvert på loftet i boden vår og fått tak i alle baby tingene vi hadde der.
Satt opp stellebordet som vil min skrekk mangler en skrue men det får vi nok ordnet på en eller annen måte.
Funnet en 30 år gammel vognpose som skal bli brukt til barn nr 6 om jeg får renset den skikkelig da![]()
Likt på insta :-*Hva gjør dere ikveld da?
Selv sitter jeg å leker meg med logo til hobbybedriften min![]()
![]()
Ja så absolutt!Greit å være ferdig med det om ikke annet![]()
TakkSå flink du har vært![]()
Også så gøy med arvegods håper du får den ren.
Hva ser dere?Filmtiid her![]()
Flinke KenguVært på tur og avsluttet md en liten løpeøkt
Skal prøve å få pakket litt. Spørs hvor villig bebis erGod kveld! Nå er det snart taco på menyen. Det blir godt for jeg er sulten! Hva skjer ellers i kveld da?
Au au, det hørtes vondt utJeg må flire... Lillemor på snart 6 mnd ligger å masserer matfatet sitt når vi ammer. Sånn skikkeligKnar og styrer. Har også fått for seg at hun skal holde i den andre vorta enn den hun spiser av :-O Grusomt vondt når hun klyper til.
Vil han helst være med deg eller klarer han å løsrive seg?![]()
Så braekstra trygghet for han å ha deg der da og
![]()
Du får strikke litt imensKribler så enormt i hendene etter å sy at jeg blir gærnenta må jeg vente til 9 august før pakken min kommer med det jeg trenger!
![]()
Ja, det var jo syndJa så absolutt!
Litt kjedelig at jeg nesten ikke har nøytrale klær men men mer å shoppe da![]()
Min kommer 10Venter på ny sofa her også.... men den kommer ikke før rundt den 25. Skulle kjøpt oss en ekstra bil vi også
Tvi tviTakk![]()
Har ikke lyst til å se boden på lenge!!!
Håper jeg også! Siste som brukte den er 16 år! Men vet farmor har passet godt på den da og min tante som brukte den sist så satser på at det går bra![]()
Å uff daJo veldig trett men bare skriker.. fikk melding av de vi var på tur med i helgen, deres minste har fått 4.barnesykdommen... mulig det er det som brygger her også
Det blir han nok. Kommer til å liksom besvimeHan blir nok så glad)
Yes det stemmerPå hytta?
Nei, ikke jeg heller. Men må bare holde ut til de finner ut hva det er :/Ånei, så kjedelig snuppaliker ikke at du skal plages sånn ♡
Attentat mot london. Etterfølger fra olympia has fallen.Hva handler den om?